Ragnar Skj Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Venter på sommer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Dette likte jeg veldig godt og du har fått fram stemninga fra en kald januardag på en flott måte. Komposisjon og det tekniske er flott, bortsett fra noe sensorflekker på himmelen som det ser ut som. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Takker Fredrik, la ut feil versjon. Legger ut versjonen uten sensorflekkene. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Et fint værbilde Ragnar Hos meg kom sola med flere stormer, regn og sludd, ne nei Då e d greit at drømme om sommeren M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Dette er flott Ragnar! Spesielt v2 uten sensorflekker.. Fin komposisjon, likte godt tauet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Et fint værbilde Ragnar Hos meg kom sola med flere stormer, regn og sludd, ne nei Då e d greit at drømme om sommeren M v h Leif Noe må en ha å se fram til ! Skj Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hei, Ragnar. Et fint vinterbilde, som gir inntrykk av ro, harmoni og, ikke minst, - råkulde i en grad som gjør at man nesten "sitter å huttrær å fryser" innendørs. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 God presentasjon av kulde, det der! Liker! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Hei, Ragnar. Et fint vinterbilde, som gir inntrykk av ro, harmoni og, ikke minst, - råkulde i en grad som gjør at man nesten "sitter å huttrær å fryser" innendørs. Vennlig hilsen Albert. Takker for kommentaren Albert. Joda, råkaldt som det går fram av bildet. Ellers var det viktig at det ikke var mennesker der jf tittel og med tanke på mulig budskap i bildet. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Dette er flott Ragnar! Spesielt v2 uten sensorflekker.. Fin komposisjon, likte godt tauet. Tabbe av meg å legge ut bildet med sensorflekkene. Godt jeg ble gjort oppmerksom på det. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 God presentasjon av kulde, det der! Liker! Takker for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg