Gå til innhold

Ekspert slakter epost som Skattetaten sendte ut til rundt 100 000 bedrifter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurte på om det bare var jeg som fikk noia i dag tidlig. Det fremgår for meg som opplagt at det er en direkte melding til meg om at jeg har fått tvangsmulkt.

 

Edit: Og nå fikk jeg mail fra Digi.no om at det hadde kommet et svar i tråden jeg følger. Det var dette innlegget som jeg akkurat skrev. Takk for påminnelsen om at jeg akkurat skrev et innlegg, nå er det på tide å logge av litt. 

Endret av PosseSandboe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når man mener at nedskjæringer og økte avgifter gir + i boka så tar man grundig feil, men det er det jo bare ett fåtall av oss i hele verden som skjønner at man må gjøre det motsatte også har man jo hele den korrupte gjengen på stortinget som aldri gjør noe annet enn å tenke på seg selv å sende penger ut av landet og lover ut i hytt og pine.

De som er de rikeste burde betale alt, for det er jo en grunn til at de er rike og det er oss andre som kjøper alt de kommer opp med eller benytter oss av noe de markedsfører.

 

Enten så får man innføre at alle som tjener over 500k i året betaler alt som har med hus, mat, klær og strøm til de som tjener mindre eller så får man innføre en viss % skatt til alle, altså lik %, som f.eks 20% skatt til alle uansett hvor mye man tjener om man tjener 200k eller 200mill på ett år.

Alt må innom en norsk bank, er det ikke innom en norsk bank er du kriminell og burde bli straffet deretter.

Det er tross alt mannen i gata som holder hjulene gående og samtidig tar kostnaden for ALT, skulle likt å sett at alle som er arbeidere hadde sluttet å jobbe å sett hvor fort det gikk før eliten hadde begynt å svette.

Dessverre har vi det enda litt for godt til at vi gidder reise oss opp og den dagen vi gjør det er det for sent.

Bare se på alle pengene som styres bort ifra skole/helsetjenester/eldre omsorg og omsorgstjenester generelt, det var jo slike ting som skulle statses på, men igjen, spill for galleriet ifra en korrupt elite som klarer å snakke dumme ola nordmann trill rundt hver eneste gang.

 

Hadde man sløst mindre på tull, rikingene betalt mer for seg og korrupte politikere sluttet å stappe pengene i egen lomme hadde dette vært så mye bedre, korrupsjon fins overalt i Norge også.

Må gjerne argumentere i mot, men til slutt vet dere at jeg har rett uansett.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

...Bare se på alle pengene som styres bort ifra skole/helsetjenester/eldre omsorg og omsorgstjenester generelt, det var jo slike ting som skulle statses på, men igjen, spill for galleriet ifra en korrupt elite som klarer å snakke dumme ola nordmann trill rundt hver eneste gang....

Innlegget ditt fikk meg til å tenke på følgende sitater:

 

"The state is that great fiction by which everyone tries to live at the expense of everyone else."

 

~ Frédéric Bastiat

 

 

"A democracy will continue to exist up until the time that voters discover that they can vote themselves generous gifts from the public treasury. From that moment on, the majority always votes for the candidates who promise the most benefits from the public treasury, with the result that every democracy will finally collapse over loose fiscal policy..."

 

~ Alexander Tyler

Lenke til kommentar

 

"A democracy will continue to exist up until the time that voters discover that they can vote themselves generous gifts from the public treasury. From that moment on, the majority always votes for the candidates who promise the most benefits from the public treasury, with the result that every democracy will finally collapse over loose fiscal policy..."

 

~ Alexander Tyler

Veldig bra sitat :) Var vel omtrent det som skjedde i Hellas - og ser ut til å skje i USA. Politkere har som regel alt for kortsiktig horisont - frem til neste valg - og vi som velgere evner ikke å se igjennom dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...