Gunnar Fagerli Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 ...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Bilde med mening og historie. Vet ikke hvordan omgivelsene er der, men hvis mulig ville jeg tatt med mer på begge sider, slik at personen blir mer ensom i landskapet. Tror virkningen av budskapet ville forstekes med det. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Bilde med mening og historie. Vet ikke hvordan omgivelsene er der, men hvis mulig ville jeg tatt med mer på begge sider, slik at personen blir mer ensom i landskapet. Tror virkningen av budskapet ville forstekes med det. Mvh Ragnar Takk Ragnar, vel gjennomtenkt dette snapshot. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Kanskje vedkommende ikke er helt på sporet , i dag er det så alt for lett å havne utenfor. Etter en rast vandrer videre med alle sine eiendeler i noen poser . Sett i forhold så har vi det veldig bra . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Kanskje vedkommende ikke er helt på sporet , i dag er det så alt for lett å havne utenfor. Etter en rast vandrer videre med alle sine eiendeler i noen poser . Sett i forhold så har vi det veldig bra . Mvh Alec Takk Alec! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Dette er bra Gunnar! Et bilde man lett kan spinne en fantasi rundt. Likte skoa.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Dette er bra Gunnar! Et bilde man lett kan spinne en fantasi rundt. Likte skoa.. Takk! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hei Et meningsfylt og bra bilde som en kan reflektere tanker og følelse i. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Bilde med sterkt utrykk, Gunnar. Man får lett assosiasjon til en som har det vanskelig, og ikke øyner håp i øyeblikket. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Hei Et meningsfylt og bra bilde som en kan reflektere tanker og følelse i. Mvh. Roy Takk Roy! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Bilde med sterkt utrykk, Gunnar. Man får lett assosiasjon til en som har det vanskelig, og ikke øyner håp i øyeblikket. Takk Trond Olav! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Mulig det er en smaksak når jeg nevner at jeg ville kutta vekk det øverste spraglete feltet. Ellers OK. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Mulig det er en smaksak når jeg nevner at jeg ville kutta vekk det øverste spraglete feltet. Ellers OK. Roar Takk Roar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg