DeadbeaT Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei alle sammen! Jeg har snoket rundt på dette forumet i en ganske lang tid nå og nå har jeg faktisk blitt medlem (OoOO stort skritt, sant? ) og nå tenkte jeg skulle utnytte deres utvidede spill kunnskap. trenger litt hjelp forstår dere. skal kjøpe julegave til brett gal bror og det står mellom THUG eller SSX3, hva synes dere? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Idag tenkte jeg på å kjøpe harry potter 1 til onkelungen min, i julegave altså, men fant ut at 98 kr ble altfor dyrt, så skal du kjøpe et helt fullpris spill jaja, gå for ssx3 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Velkommen til forumet da Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg hadde virkelig gått for SSX! 100%! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Eg har både SSX og SSX Tricky og synest det er kjempegode spill. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har alltid ment at Amped er best. Viss det er xbox det er snakk om så kjøp Amped 2 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 SSX 3 har jo fått ros gang på gang på gang. Så uten å videre ha noen erfaring fra det vil jeg bare si _kjøp_ det Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jepp, SSX er sakene med kakene! Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 hehe her er det ganske enstemt. SSX it is then.. om vi hadde snakket xbox så hadde amped vært selfølge, men her er det gode gamle ps2 Takk for velkomsten Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bare hyggelig det Hva er THUG?? egentlig Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 THUG= Tony Hawn UnderGround .. er slik de forkorter det..regner med det hørtes bedre ut enn THU Lenke til kommentar
Restart- Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 War Craft III Reing Of Chaos og exp pakken The Frozen Throne Kanskje SSX? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvis han er brettgal så har han vel kanskje spillt TH før, og THUG er ikke så nyskapende (selv om THUG er mer forskjellig fra 4'ern enn 4'ern er ifra 1'ern..). Så ville nok gått for SSX her også Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har SSX 3 og vil anbefale det, har prøvd tricky. Lånte SSX 3 til en kamerat, og han ble vill og gal (var han som eier tricky, som jeg fikk låne av ham for å se forskjellen på de to). Jeg fikk det tilbake etter noen dager, og han klaget over såre tomler Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Ok.. har shoppet SSX3 nå.. takk for all hjelp post stenges Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tony Hawk's Underground uten tvil. Får mye for penga, og hvis du er fan av THPS2 så blir det enda bedre. Du kan unlocke 3 baner fra THPS2.. PM meg hvis du vil vite hvilke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå