TheMartine Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Hoi!Jeg er litt desperat etter å ha ringt rundt til alt jeg kan finne av bilopphuggerier og delelager i hele j*vla landet nå. Jeg ser etter en drivaksel til høyre framside på en '95 Nissan Primera LX 2.0l uten ABS, men jeg greier ikke å finne det noe sted. Noen som har noen tips til meg? Hilfe! Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Finner ikke brukt, men Rexbo er ikke grisedyr på denne. Kan ikke garantere det er rett del uten å ha rammenummer. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Finner ikke brukt, men Rexbo er ikke grisedyr på denne. Kan ikke garantere det er rett del uten å ha rammenummer. Hjelper det om du får reg.nummer? Bilen står på verksted langt borti gokk, fordi det var der den knakk, og jeg har selvsagt lagt igjen vognkortet og alt. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Rammenummer finner du om du har regnr, på vegvesen. Deretter tar du kontakt med Rexbo på tlf og spør om de kan bekrefte. Om prisen du ser der er aktuell så er de ganske kurante å handle hos. Regn med MVA og postens MVA-gebyr, og rundt 10 dager på levering. 2 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Okei, tusen, tusen takk for tips, fikse. Nissan i Norge sier basically at de ikke kan få tak i, skjønner du :b Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) Okei, tusen, tusen takk for tips, fikse. Nissan i Norge sier basically at de ikke kan få tak i, skjønner du :b Nissan i Norge er ran på høylys dag. Rexbo (og en god del andre delepushere i Europa) har stort utvalg og generelt ekstremt mye bedre priser enn det meste her i Norge. Personlig har jeg opplevd å få alle skiver, klosser, håndbremsesko, håndbremsvaier, monteringsdetaljer og glidebolter til en Avensis til samme pris som bare skivene bak koster originalt hos Toyota. Da er det merkevare som Ate og tilsvarende, så ikke noe kinavare. Du har og full returrett, men det er naturlig nok mye mer styr med det, og ting tar lenger tid. Om dette er rett del (det må du sjekke altså, selv om den kan virke korrekt), så koster denne €254 pluss norsk MVA og gebyr = NOK 3.036,- inklusive €40 i pant. Tviler på at det lønner seg å sende gammel del tilbake for pant, for din del. Koster endel å sende slikt i retur. Endret 17. januar 2017 av fikse 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 3-4000,- er det helt verdt for min del. Nissan i Norge sa derimot at hvis de i det hele tatt fikk tak i, så kunne det ta tre måneder og koste rundt 14.000,-. Det er jo galskap! Har sendt forespørsel til Rexbo nå, så får vi se. Krysser fingra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå