Kardjakin Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Hei! Lydhornet på min volkswagen caddy 2007-mod virker ikke, altså det kommer ingen lyd. Det eneste jeg hører er en lav "klikkelyd", noe som skulle tilsi at det ikke er noe galt med "clockspringen" og/eller releet. Jeg har også sjekket og byttet sikring. Jeg kan også ta å sjekke releet, men jeg finner f*** ikke ut hvor dette er lokalisert. Noen som vet hvor dette er? Setter også pris på hvis noen vet hva som kanskje kan være galt, og evt. hva jeg kan sjekke selv. Er veldig keen på å slippe å ta den med til mekaniker bare pga. dette. Takker for svar. Lenke til kommentar
joka Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 sikringsboksen, rele er merket: 53 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Mulig det er selve hornet som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg hadde en lignende "surklelyd" på en Peugeot Partner en gang, og da hadde hornet "druknet" som de sa på verkstedet og det måtte byttes i nytt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Kan måle ved hornet om du har strøm der, er muligens lettere 2 Lenke til kommentar
Kardjakin Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Kan måle ved hornet om du har strøm der, er muligens lettere Will do, må bare skaffe et multimeter! Bytter hornet om jeg får 12V. Men om jeg ikke får 12V, så skulle en kanskje tro at det var releet? evt. brudd i ledning(?) Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Sjekk denne du:http://www.fixmyvw.com/vw-horn-ultimate-troubleshooting-guide/ 90% sikkert at hornet som er gått, har nylig byttet selv på en 2000mod golf. Er sikkert 2 horn der, sjekk den øverste 1 Lenke til kommentar
Kardjakin Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Sjekk denne du: http://www.fixmyvw.com/vw-horn-ultimate-troubleshooting-guide/ 90% sikkert at hornet som er gått, har nylig byttet selv på en 2000mod golf. Er sikkert 2 horn der, sjekk den øverste måtte du lodde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Ikke lodde, bare klipse på nye stikk dersom de gamle ikke passer. På enkelte biler er det +12V til hornet hele tiden, og det er med jord man "tuter". Vær obs på dette når du måler. Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Sjekk denne du: http://www.fixmyvw.com/vw-horn-ultimate-troubleshooting-guide/ 90% sikkert at hornet som er gått, har nylig byttet selv på en 2000mod golf. Er sikkert 2 horn der, sjekk den øverste måtte du lodde? Nei, Lagde en "overgang" fra kontakt til ny tute med en stump kabel og kabelsko. 1 Lenke til kommentar
Kardjakin Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Fikk ca 12. volt inn på ledningene og byttet hornet for 150 kr. Et sant helvette å komme til, men fikk lyd til slutt Takk for hjelpen! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå