The Stormchaser Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Hei, en helt sinnsykt givende idé for en livsstil som ville passet meg godt har truffet meg. Jeg har sett en del på goabroad.com, volunteerforever.com og andre lignende nettsider som samler frivillighet og prosjekter rundt omkring i verden. Flere av disse prosjektene er jo bare rundt 20 000 for 3 måneder i prosjekter hvor du jobber som frivillig, jo lenger man er ett sted jo billigere. Avhenger også av hvilket land. Jeg har jo ikke mye penger oppspart, men er det noen som har hørt om folk som sparer så mye som mulig 1 måned hjemme, og så bruker det oppsparte på et frivillighets-prosjekt. Og så sånn frem og tilbake. Det høres helt rått ut, hvis det er så enkelt ser jeg for meg at jeg kan holde på sånn i mange år fremover. Jeg er forresten 25 år nå. Jeg vil at livet mitt skal være en serie med massive livsendrende prosjekter og forhåpentligvis livsendrende for andre også. Eneste negative jeg ser med dette er at man ikke ender opp like godt etablert i samfunnet, men siden jeg ikke har noen interesse av å etablere meg i samfunnet, ikke trenger tryggheten det gir eller er det minste materialistisk, så har det truffet meg etter jeg fant denne livsstilen "WTF gjør jeg fortsatt her??" Jeg ser for meg jeg kan trives i alle type prosjekter, med ekstra med barn eller dyrevern. Jeg tror jeg kan lett spare 10 000 i måneden noen måneder fremover og så starte denne syklusen. Noen som har hørt om en livsstil som denne eller ser problemer jeg ikke ser nå? Hvis dette er mulig er det ingenting som holder meg tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå