Gå til innhold

Solglimt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naturlig flott vinterbilde. Jeg ser du har vært heldigere med solglimtet enn jeg var da jeg forsøkte å tegne lyset. Ikke noe høyverdig kunst i enkeltes øyne, men som den naturelsker jeg er foretrekker jeg å vandre her fremfor å gå i gallerier.. Godt komponert med veien som drar oss innover. Godt fanget! Mvh Gunnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Naturlig flott vinterbilde. Jeg ser du har vært heldigere med solglimtet enn jeg var da jeg forsøkte å tegne lyset. Ikke noe høyverdig kunst i enkeltes øyne, men som den naturelsker jeg er foretrekker jeg å vandre her fremfor å gå i gallerier.. Godt komponert med veien som drar oss innover. Godt fanget! Mvh Gunnar

Så er alt måske skyllet væk i dag øv..ser ellers lige så smukt ud :-)

God komposisjon og naturlig lys gjør dette bildet severdig. Fin struktur i snøen var det også.

Mvh Fredrik

Fint utsnitt og komp, men kunne kanskje hatt ørlite mer luft oppe i venstre hjørnet om jeg skal være svært pirkete.

Linje ut i nedre venstre hjørnet ikke så veldig farlig i den store sammenhengen - he he.

Uansett et likandes bilde med fint lys og god dybde.

Roar

Fin komposisjon med dybde og fint lys .

Her er det skiføre ser det ut som .

Mvh

Alec

Vinterlig vakkert, lyset får du fram fint her Helene.

(Så lenge det varer).

Mvh Ragnar

Hei, og tusen takk for fine tilbakemeldinger folkens!

I dag øser regnet ned og all den flotte snøen er på full fart bort igjen! Huff huff!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...