Fotoskrulla Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Solglimt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 EXIF-dataene er tilbake! :D Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Vakkert vinterbilde ... mer snø er på vei ser det ut som 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Vakkert vinterbilde ... mer snø er på vei ser det ut som Ja da, det kom mer snø....masse mer snø! Men i dag regner den bort igjen dessverre. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Naturlig flott vinterbilde. Jeg ser du har vært heldigere med solglimtet enn jeg var da jeg forsøkte å tegne lyset. Ikke noe høyverdig kunst i enkeltes øyne, men som den naturelsker jeg er foretrekker jeg å vandre her fremfor å gå i gallerier.. Godt komponert med veien som drar oss innover. Godt fanget! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Så er alt måske skyllet væk i dag øv..ser ellers lige så smukt ud :-) 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 God komposisjon og naturlig lys gjør dette bildet severdig. Fin struktur i snøen var det også. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Fint utsnitt og komp, men kunne kanskje hatt ørlite mer luft oppe i venstre hjørnet om jeg skal være svært pirkete. Linje ut i nedre venstre hjørnet ikke så veldig farlig i den store sammenhengen - he he. Uansett et likandes bilde med fint lys og god dybde. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Fin komposisjon med dybde og fint lys . Her er det skiføre ser det ut som . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Vinterlig vakkert, lyset får du fram fint her Helene. (Så lenge det varer). Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Naturlig flott vinterbilde. Jeg ser du har vært heldigere med solglimtet enn jeg var da jeg forsøkte å tegne lyset. Ikke noe høyverdig kunst i enkeltes øyne, men som den naturelsker jeg er foretrekker jeg å vandre her fremfor å gå i gallerier.. Godt komponert med veien som drar oss innover. Godt fanget! Mvh Gunnar Så er alt måske skyllet væk i dag øv..ser ellers lige så smukt ud :-) God komposisjon og naturlig lys gjør dette bildet severdig. Fin struktur i snøen var det også. Mvh Fredrik Fint utsnitt og komp, men kunne kanskje hatt ørlite mer luft oppe i venstre hjørnet om jeg skal være svært pirkete. Linje ut i nedre venstre hjørnet ikke så veldig farlig i den store sammenhengen - he he. Uansett et likandes bilde med fint lys og god dybde. Roar Fin komposisjon med dybde og fint lys . Her er det skiføre ser det ut som . Mvh Alec Vinterlig vakkert, lyset får du fram fint her Helene. (Så lenge det varer). Mvh Ragnar Hei, og tusen takk for fine tilbakemeldinger folkens! I dag øser regnet ned og all den flotte snøen er på full fart bort igjen! Huff huff! Lenke til kommentar
avedon Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Mange bra vinterbilder for tiden. Liker ikke vinter'n men dette var jo veldig bra i forhold til lys komposisjon og motiv. Mvh. Roy 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Mange bra vinterbilder for tiden. Liker ikke vinter'n men dette var jo veldig bra i forhold til lys komposisjon og motiv. Mvh. Roy Takk skal du ha Roy! Det er mye en kan like på bilder men ikke i virkeligheten. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Så dere har også vinter? flott bilde. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg