Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Søndagstur... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 V1 for meg. Godt komponert. Jeg må berømme deg for din fangst av solen. Jeg ser du har kamera av god kvalitet, så dette er vel noe jeg får skylde på når jeg ikke klarer dette med mine noe ringere. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Det skjer litt rare ting med himmelen din; ser du det? Den er litt skjoldete på en måte. Ellers er det glede over å se sola i disse bildene! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Viktig å dokumentere snøen de få dagene i året vi har den.. Gode disse motlysbildene, der jeg foretrekker V1. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Slett ikke sikker, men tror jeg velger V2 her. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Gunnar , Helene , Fredrik N og Roar !!!! @ Gunnar :tror kanskje at du også får det til ved å blende kraftig ned , du får prøve og så er jeg nysgjerrig på resultatet . @ Helene : jeg har sett langt kraftigere skjoldinger, her tror jeg noe skyldes det kraftige motlyset . Apropos snø , nå er Bergensvinteren her igjen med regn og snøen på retur . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg