Roar Kneppen Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Der skal fisken ligge. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Her har du truffet blink i dette utendørsportrettet hvor du har brukt lyset kreativt. Du vet vel at fotografi betyr å tegne lyset. Utmerket tittel og matchende ramme. Jeg skal ikke bruke disse smiletegnene til deg, noe jeg har begynt litt med i det siste for å vise at jeg følger litt med. Egentlig synes jeg det er noe forbannet vås da jeg er et resultat av" fredsrusen" i 1945 og året eldre enn deg. Her hadde vært fristende med et smiletegn. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Et flott bilde - nydelig modell - med en perfekt tekst til mvh Torhild Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Flott portrett av den bestemte dama! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Portrett der modellen er aktiv. Mettede farger og god kontrast til bakgrunn i bildet. Et bilde du bør være tilfreds med. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Fint portrettert , fargerikt og med en fin bruk av lys/skygge . Masse flotte detaljer i den fargerike klesdrakten . En ser av kroppsspråket at her er det hun som bestemmer . Mvh Alec Lenke til kommentar
avedon Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hei Et veldig bra portrettbilde med bra lys og skygge og fine farger som hører til i den indiske kulturen. liker sånne portrettbilder som du ofte viser. Mvh. Roy Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Flott hverdagsportrett! Bra sett og fanget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg