Complexity Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Mondeoen ser fin ut den. Om du skal skru på den selv så er dog MK3 (generasjonen før) enklere på en del ting, samt den har kjede istede for reim. Men ellers er MK4 god. Webasto er fantastisk. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2017 Da reiser jeg ned på mandag å ser på den Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2017 Accorden ser ikke ut til å ha antiskrens. Det ville jeg prioritert, om jeg var deg. Sjekk når regreim og neste service skal taes på Mondeoen. Fikk beskjed at regreim skulle skiftes ved 200k, og nettopp tatt service. Gode dekk også. 2 Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg ville gått for Accord. . Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Ble det handel? Det ble det, kom hjem til tromsø i går ettermiddag. Var jo så heldig å få gratisbillett med hurtigruta Kjempefornøyd hittill, får håpe det holder seg slik 2 Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ble det handel? Det ble det, kom hjem til tromsø i går ettermiddag. Var jo så heldig å få gratisbillett med hurtigruta Kjempefornøyd hittill, får håpe det holder seg slik Flott. Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå