AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Inntok for 2 timer siden 20 stk 25mg kodeinpiller løst opp i vann med tilsammen 350mg rent kodein. Tok alle sammen samtidig. I begynnelsen kjente jeg at jeg begynte å få den deilige rusfølelsen, før det bare gikk helt bort. For 3 dager siden tok jeg 5stk på samme måte og fikk en 4 timer lang deilig rus. Hvorfor kjente ingen rus av 20stk? Anonymous poster hash: 24792...ccd Anonymous poster hash: 24792...ccd Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Begynt å bygge opp toleranse? (første steg mot avhengighet) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Å ta 350mg kodein på en gang er ren idioti. Det er helt ved grensen for maksimal anbefalt døgndose, og dersom man tar så mye på en gang uten å ha bygd opp toleranse over lang tid er livsfarlig, og man kan i verste fall legge seg på kvelden og aldri våkne igjen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Fordi du er en idiot. 1 Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Fordi du er en idiot. Idioti, eller grad av kognitiv kapasitet, IQ, eller hva du nå måler "idioti" etter har etter min erfaring liten innvirkning på effekten av opioider. Velkommen tilbake med et seriøst svar, her på Helseforumet. Til TS: Sannsynligvis toleranse, denne kan både være fysisk og psykisk. Man kan bli "vant" med rusen. Å ta på tom eller full mage, om du er opplagt eller ikke og sånne ting kan også virke inn. Men uansett, opiattoleranse kan komme FORT, så det er lurt å ta lange pauser mellom hver gang om du ønsker å gjøre dette. Da mener jeg uker og måneder. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Inntok for 2 timer siden 20 stk 25mg kodeinpiller løst opp i vann med tilsammen 350mg rent kodein. Tok alle sammen samtidig. I begynnelsen kjente jeg at jeg begynte å få den deilige rusfølelsen, før det bare gikk helt bort. For 3 dager siden tok jeg 5stk på samme måte og fikk en 4 timer lang deilig rus. Hvorfor kjente ingen rus av 20stk? Anonymous poster hash: 24792...ccd Anonymous poster hash: 24792...ccd Du har blitt bøffa. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Du har nok kjøpt noe som var bare sukkerpiller. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Trådstarter her. Det er definitivt ikke sukkerpiller. Får disse på resept av legen. Tok dem på helt tom mage (ikke spist på 26 timer). Noen timer etter jeg postet dette begynte jeg å kjenne et slags trykk rundt hode, men ikke noe mer. Endte opp med å sove i over 20 timer. Sover med ørepropper, så våkner ikke av lyd. Det var den beste søvnen jeg har på flere år. Så noe effekt fikk jeg av det. Men stusser veldig over at jeg ikke fikk noe rusfølelse av det, enda jeg var veldig nære laveste grense for fatal dose. Kan jeg ha bygget opp så mye med toleranse på et tidligere bruk bare 3 dager før? Anonymous poster hash: 24792...ccd Anonymous poster hash: 24792...ccd Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Anbefaler deg å ta kontakt med 116 123 snarest for hjelp. "Mental Helses telefon- og nettjeneste er for alle som trenger noen å snakke eller skrive med. Døgnåpen tjeneste" Endret 20. januar 2017 av Maxopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg