TheLegend27 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg har en PC som jeg kjøpte i 2012. Det er en Toshiba Satellite 2011/12 modell. Tror dere at den er blitt gammel? Den er litt tjukk i forhold til andre PC-er. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Spist så mye filer at den har lagt på seg litt? Det er normalt å bli litt tjukkere når man blir eldre ja Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg byttet ut mine 2012 bærbare på slutten av fjoråret. Det kommer jo helt an på bruken. Jeg ville spille litt nyere spill, samt ha SSD disker osv. Det siste kunne jeg jo ha satt inn i de gamle pcene også, men skjermkortetene hadde jeg ikke kunne gjøre noe med. En stasjonær pc fra 2012 har begynt å trøble, så den bestilte jeg ny erstatning for i dag. Den har stått på 24/7/365 siden 2012, så den har gjort nytten sin. Kunne sikkert feilsøkt mer, men klar for utskiftning. Utover det kan en pc fra 2012 fungere helt utmerket om det ikke er noe annet feil med den. Så kommer det jo også litt an på hardwaren den har da. En drit billig pc i 2012, var jo nesten utdatert da den ble kjøpt. Mens en litt mer high end pc, funker fint i dag også. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) Hva mener du med blitt gammel? Er den treig? Hvordan kan noen her vite noe om det? Fungerer den bra til ditt bruk så er det bortkastet å bruke penger på ny. Endret 25. januar 2017 av myhken fjernet svar på slettet post Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Hvilket bruksområde skal den dekke? Sikkert en helt kurant surfemaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå