landaask Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Hei! prøver å laste ned lspd mod til gta5. følger denne videoen: Det stopper HELT opp, 14 minutter 38 sek inn i videoen, for filen RAGEPluginHook bare forsvinner når den flyttes fra winzip og inn i mappen. Ligger i mappen i 2 sek, også bare poof, vekke. samme hvis jeg flytter den ut på skrivebordet.. Og når jeg endelig fikk den til å bli, får jeg beskjed om at appen kan ikke kjøres på denne pcen.. Har windows 10, 64 bit så hva nå? Håper noen vet! har prøvd å google, men finner ikke noe svar Endret 16. januar 2017 av landaask Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Sjekk at du har nok diskplass for modden. sjekk at modden virker på nyeste oppdatering av Gta V. Prøv en app som heter Winrar istedenfor WinZip. Prøv den innebygde også. Man skal starte modden ved å bare starte vanlig GTAV.exe fil. Endret 18. januar 2017 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (...)for filen RAGEPluginHook bare forsvinner når den flyttes fra winzip og inn i mappen. Ligger i mappen i 2 sek, også bare poof, vekke. samme hvis jeg flytter den ut på skrivebordet..(...) Høres ut som om Antivirus løsningen din flagger filen som virus. Hvis du stoler på filen kan du ekskludere mappen fra antivirus skanneren. Lenke til kommentar
landaask Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 (...)for filen RAGEPluginHook bare forsvinner når den flyttes fra winzip og inn i mappen. Ligger i mappen i 2 sek, også bare poof, vekke. samme hvis jeg flytter den ut på skrivebordet..(...) Høres ut som om Antivirus løsningen din flagger filen som virus. Hvis du stoler på filen kan du ekskludere mappen fra antivirus skanneren. Yep! Det var nok det som var løsningen! fant ut av det, men takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå