Gå til innhold

Hjelp til GTA 5 - LSPD mod

Anbefalte innlegg

Hei!

prøver å laste ned lspd mod til gta5.

følger denne videoen:

Det stopper HELT opp, 14 minutter 38 sek inn i videoen, for filen RAGEPluginHook bare forsvinner når den flyttes fra winzip og inn i mappen. Ligger i mappen i 2 sek, også bare poof, vekke.

samme hvis jeg flytter den ut på skrivebordet..

Og når jeg endelig fikk den til å bli, får jeg beskjed om at appen kan ikke kjøres på denne pcen.. 

Har windows 10, 64 bit

så hva nå? 

Håper noen vet! har prøvd å google, men finner ikke noe svar :(

post-309221-0-46371200-1484601115_thumb.jpg

Endret av landaask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Sjekk at du har nok diskplass for modden. sjekk at modden virker på nyeste oppdatering av Gta V. Prøv en app som heter Winrar istedenfor WinZip. Prøv den innebygde også. Man skal starte modden ved å bare starte vanlig GTAV.exe fil. :)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

(...)for filen RAGEPluginHook bare forsvinner når den flyttes fra winzip og inn i mappen. Ligger i mappen i 2 sek, også bare poof, vekke.

samme hvis jeg flytter den ut på skrivebordet..(...)

Høres ut som om Antivirus løsningen din flagger filen som virus. Hvis du stoler på filen kan du ekskludere mappen fra antivirus skanneren.

Lenke til kommentar

(...)for filen RAGEPluginHook bare forsvinner når den flyttes fra winzip og inn i mappen. Ligger i mappen i 2 sek, også bare poof, vekke.

samme hvis jeg flytter den ut på skrivebordet..(...)

Høres ut som om Antivirus løsningen din flagger filen som virus. Hvis du stoler på filen kan du ekskludere mappen fra antivirus skanneren.

Yep! Det var nok det som var løsningen! :) fant ut av det, men takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...