co2 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Behold Jeg har en passe bra PC: Hercules Radeon 9700 PRO Creative Audigy 2 TwinMos 512 RAM Asus A7NX8 deluxe hovedkort Seagate Barracuda 120gig hardisk AMD XP2800 Så er det bare det at jeg ikke får PCen til å yte bra på spill. I DoD(Day of Defeat) så får jeg rundt 20-30\40 fps. I DoD er instillinger på OpenGL 1280x1024 32bit. Jeg har ikke på fastwrite eller Anti-Aliasing. Instillingene er på 1280x1024 32bit i windows Jeg ville nå tro at PCen min skulle kunne kjøre bedre enn det ? Jeg bruker ATI control panel, Powerstrip, AsusProb, HDD health. Jeg har "bare 48" processes gående, hvordan og bør noen av disse fjernes ? Processes: iexplore.exe explorer.exe schost.exe ccApp.exe msnmsgr.exe taskmgr.exe CCPXYSVC.EXE navapsvc.exe ccEvtmgr.exe pstrip.exe itouch.exe hddhealth.exe csrss.exe Asusprob.exe mirc.exe NPROTECT.EXE svchost.exe services.exe MDM.EXE atiptaxx.exe backweb-8876480.exe NISUM.exe svchost.exe spoolsv.exe svchost.exe NOPDB.EXE Isass.exe LVComS.exe CTSysvol.exe ctfmon.exe ati2evxx.exe SAVScan.exe Winlogon.exe symlcsvc.exe GHOSTS~2.EXE CTDSVCCDA.EXE smss.exe MsPMSPSv.exe Herregud, vet f*** hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Vanligvis prøver jeg å holde PCen min på maks. 30 processes da windows automatisk konigurerer 20 når du installerer det Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ok, det er mange mulige løsninger her.. prøv de nyeste driverene til delene dine, oppdater bios, kjør adaware eller liknende, oppdater windows, installer Direct X 9 osv.. i værstefall kan du prøve å re-installere windows? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 javell da mor Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Den "backweb"-prosessen du har der, ville jeg tatt en nærmere titt på. Ikke for at den ødelegger ytelsen, men den ligner litt på noe spyware jeg har vært ute for en gang... Ellers kan du prøve å kjøre programmer ala SiSoft Sandra og andre benchmarks. Om du får dårligere ytelse i disse en du skulle, kan det hende oppdager noe galt som ikke er rett... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Noen Forslag: MDM.EXE Microsoft Machine Debug Manager. Not required. atiptaxx.exe ATI Video card additional utility. Often used a lot of processor resources. Not required. backweb-8876480.exe Les litt her. http://forums.techguy.org/showthread.php?s=&threadid=102305 iTouch.exe This process is installed with Logitech software for the "internet" key functions on keyboards and iTouch features on compatible mice. Plenty of functions remain with this software disabled, but some of the more "cool" stuff will not. This process takes from 3.6 MB to 12 MB of memory. ati2evxx.exe This service is installed if you update to the latest ATI video card drivers. It provides the ability to hot key your display settings for what ever reason you would need this feature. I do not change them often, so there is no point in having this service "always running. LVComS.exe Lvcomm server. Related to Logitech Quick Cam - works fine without it. Last ned og oppdater: Spyboot: http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=en&page=download Adaware: http://download.com.com/3000-2094-10045910.html?legacy=cnet Endret 2. desember 2003 av ghbing Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Den "backweb"-prosessen du har der, ville jeg tatt en nærmere titt på. Backweb er et overvåknings program som ligger i F-Secure. (Antivirus) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Start>Kjør> skriv "msconfig">Oppstart> hukk av de prosessene du ikke vil skal starte ved oppstarten. Jeg har bare 31 prosesser og jeg har andi virus of firewall som sikkert har 10 prosesser.... Lenke til kommentar
snole Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Den "backweb"-prosessen du har der, ville jeg tatt en nærmere titt på. Backweb er et overvåknings program som ligger i F-Secure. (Antivirus) Men han her har Norton. I hans tilfelle er det Logitech som bruker backweb'en som rapporteringsverktøy. Men du har helt rett i at F-Secure og bruker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå