Dragen Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Moderatormelding Hold dere til trådens tema. Temaet er ikke bileierskap eller ytringsfrihet. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Bare å holde seg unna Get om de har så elendige advokater Hvorfor? Advokatene til Get har antagelig ikke vært inblandet her en gang, da de ikke har noe de skulle sagt. Les åndsverksloven: https://lovdata.no/lov/1961-05-12-2/§56b Det holder at de som går til sak sannsynliggjøres at opphavsrett eller andre rettigheter etter denne lov er krenket. Foreslår at du leser bestemmelsen ordentlig. Få spesielt med deg at tilbyderen av elektroniske kommunikasjonstjenester (altså ISPen) skal angis og behandles som motpart. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Foreslår at du leser bestemmelsen ordentlig. Få spesielt med deg at tilbyderen av elektroniske kommunikasjonstjenester (altså ISPen) skal angis og behandles som motpart. Det er greit nok, men det er ikke så mye advokaten får gjort. Blir bare utgifter for teleselskapene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Foreslår at du leser bestemmelsen ordentlig. Få spesielt med deg at tilbyderen av elektroniske kommunikasjonstjenester (altså ISPen) skal angis og behandles som motpart. Det er greit nok, men det er ikke så mye advokaten får gjort. Blir bare utgifter for teleselskapene. Tullball. Kontradiksjon kan åpenbart lede til at retten kommer til et annet resultat enn om rettighetshaver får fremstille saken ensidig. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Ok, jeg så saken her som veldig rett frem for retten å avgjøre. Teleselskapene på sin side har antagelig veldig lite imot at disse sidene sperres - Telenor gikk jo sist ut og sa de var fornøyd med kjennelsen og var tydelig på at så lenge de ikke selv valgte å sperre det, men at domstolen sa det så var det greit. Prøvde finne noe om denne saken på lovdata uten hell. Havner ikke denne type dommer der? Endret 18. januar 2017 av MegaMann2 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg svarte dem, og fikk etter to dager svar om at de basert på mine opplysninger avsluttet saken mot meg. Men jeg ser nå at Forbrukerrådet ber folk om ikke å svare dem i det hele tatt. http://itavisen.no/2017/01/18/flere-nordmenn-mottar-trusselbrev-fra-dansk-advokatbyra/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå