-Pondus- Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Hvor høy MHZ burde jeg bruke på min Samsung Syncmaster 213T LCD? Bruker 85mhz nå,er dette skadelig for skjermen? Endret 1. desember 2003 av -Pondus- Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hehe... Regner med at du mener hz? Bruker du 85hz på en LCD skjerm? Hørtes litt mye ut. Correct me if i'm wrong. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hz fungerer ikke på samme måte på LCD som på CRT. På CRT er høyeste mulig best, på LCD har du en anbefalt verdi. Hold deg til den du Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Ok. Takker. Kan gå helt opp til 92hz på min men jeg bruker 60hz som er anbefalt! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmmm... Eg fikk lyst på den skjermen der no... Er den bra? Ghosting? Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 selv om det sendes 85hz til skjermen konverterer den det til 60hz, eller så raskt som skjermen klarer/er laget for (som regel er dette 60hz tror jeg). Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Høgreklikk skrivebord velg egenskaper, instillinger , avansert, skjerm ; sett hake på "Skjul modi denne skjermen ikke kan vise" . Og så kan du titte og se hva som går an. Min Samsung SyncMaster 191 T viser da 60, 70, 72 og 75 Hz , men jeg gidder ikke kjøre den fortere enn 60 Hz siden jeg ser fint på det. Jeg inbiller meg at jeg sliter mindre på skjermen da "man er lykkelig i si egen tro". (Det er mulig at hvis jeg kjører på større oppløsning enn 1024 X 765 så blir bildet betre på 72Hz. Men når det gjelder skjerm har øynene mye å si. Likedan at den er ren... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå