Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Hei, og god kveld. Jeg har et lite problem jeg har slitet med de siste månene; jeg kjører Windows 10, og de siste månene har taskbar fryst/krasjet slik at jeg ikke får benyttet den i det hele tatt. Det interessant med det hele er at den ofte gjør det under situasjoner hvor jeg får opp varsler/meldinger om at ting skjer. Det kan ta opptil 5-10 minutter før den blir responsive igjen, og jeg kan benytte meg av den. Det eneste alternativet jeg har er å bruke alt-tab, det funker strålende, ellers må jeg restarte. Nå er jeg usikker på om det er selve windows explorer prossessen som crasjer, da jeg er usikker på om den prossesen i det hele tatt har noe med saken å gjøre i Windows 10 (referer til taskbar), da det oftest var slik i tidligere versjoner (om jeg ikke tar feil). Noen som har peiling på dette? Takk for konstruktive svar! **Er forresten usikker på om jeg har lagt denne tråden til i riktig kategori** Endret 16. januar 2017 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Bump, noen som har opplevd lignende - og funnet en løsning? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Det kan ha med tredjeparts plugins til Explorer å gjøre. Hvis du har slike kan du teste ved å avinstallere én og én og se om det hjelper. Kjør også en SFC /SCANNOW i et Admin Command prompt for å sjekke om det er noen av Windows' egne filer som er skadet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Det kan ha med tredjeparts plugins til Explorer å gjøre. Hvis du har slike kan du teste ved å avinstallere én og én og se om det hjelper. Kjør også en SFC /SCANNOW i et Admin Command prompt for å sjekke om det er noen av Windows' egne filer som er skadet. Hallaien! Takk, skal se om dette hjelper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå