Anna3478 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Hei! Jeg har lagt ut noe føre i dag også, men må spørre om en ting til. Gjør det vondt å ha regulering? Isåfall hvor lenge hadde du vondt? Har du noe tips til hva jeg kan spise den første uka? Er det dumt å drikke brus? Har hørt man kan få hvite firkanter på tennene når man tar av reguleringen hvis man har drukket mye brus:/ Takk for svar:) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Gjør vondt i en dag eller to etter stramming, men så går det greit. I starten kan yoghurt og slikt være å foretrekke. Er vel en 10+ år siden jeg hadde regulering så mulig det er anneledes i dag. Jeg drakk å spiste som normalt å fikk ikke flekker, men veldig fine tenner så jeg angrer absolutt ikke. 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Det er ikke direkte vondt så mye som sårt/ømt. Første gangen tar det 2-3 uker før det begynner å føles normalt, deretter er det som Complexity skriver, 1-2 dager etter hver stramming.Du får ikke firkanta merker på tennene. Jeg spiste brød og litt overkokt pasta, supper og yoghurt den første uken, deretter spiste jeg nesten helt som vanlig - jeg spiser ikke så voldsomt mye "hard" mat i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
Asbjørn.K.L Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 For min del var det aldri vondt da de stramma, så det er nok individuelt. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Vondt når strengen havner ut i kinnet, endte med å klippe den av. Ellers som de andre sier, vondt etter stramming. Endret 16. januar 2017 av Revolution Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Joda, spiser du ofte sukker og holder det dårlig rent rundt bracketene kan du få begynnende hull rundt bracketen, som er hvitt på farge: Dette forårsakes av bakterier som samler seg rundt bracketene og produserer syre hver gang du mater dem med sukker. Dette unngår du lett ved å pusse godt rundt bracketene med fluortannkrem daglig. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Moderatormelding Tråden er flyttet til riktig kategori, i henhold til retningslinjene punkt 2.Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå