kaiern Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er jo ganske tungt da.... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 updates-updates-updates. Blir det noen framgang på prosjektet ditt da? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 updates-updates-updates. Blir det noen framgang på prosjektet ditt da? Heller lite.. skole, jobb og trening tar mye av tiden min, og jeg er ganske lat.. men skal prøve å få gjort noe snart.. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ser bra ut! Har du tenkt å ha med deg monsteret på WarpZone 13 og vinne over meg i casemod compoen IGJEN? hehe. Var jeg som hadde bygget Legoserveren forresten Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Ser bra ut! Har du tenkt å ha med deg monsteret på WarpZone 13 og vinne over meg i casemod compoen IGJEN? hehe. Var jeg som hadde bygget Legoserveren forresten Har tenkt det ja.. hehe.. Eneste problemet er at jeg trenger 3ledninger, og vi får bare 2.. må nok koble til noe jalla greier.. Var kul den legokassa, holdt på å bygge et kabinett i lego jeg også, men gadd ikke.. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Har tenkt det ja.. hehe.. Eneste problemet er at jeg trenger 3ledninger, og vi får bare 2.. må nok koble til noe jalla greier.. Hva trenger du 3 ledninger til? En ekstra til pumpa? Isåfall kan jeg gi deg en ekstra padde, /me is techcrew Var kul den legokassa, holdt på å bygge et kabinett i lego jeg også, men gadd ikke.. Takk! Jeg og en kamerat bygget den kvelden før LANet, så vi hadde ikke så god tid til å gjøre arbeidet skikkeligt. Får se om jeg gidder å gjøre noe med den til WZ13 Endret 16. januar 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Har tenkt det ja.. hehe.. Eneste problemet er at jeg trenger 3ledninger, og vi får bare 2.. må nok koble til noe jalla greier.. Hva trenger du 3 ledninger til? En ekstra til pumpa? Isåfall kan jeg gi deg en ekstra padde, /me is techcrew Var kul den legokassa, holdt på å bygge et kabinett i lego jeg også, men gadd ikke.. Takk! Jeg og en kamerat bygget den kvelden før LANet, så vi hadde ikke så god tid til å gjøre arbeidet skikkeligt. Får se om jeg gidder å gjøre noe med den til WZ13 Fin om du kan gi meg padde ja! Men dette prosjektet blir sluttat av uferdig nå.. skal begynne på et nytt kabinett som skal være litt mer gjennomtenkt.. Det kabinettet jeg skal begynne på skal det komme updates litt tittere også! Skal se om jeg får slengt opp en worklog i dag.. Endret 21. januar 2004 av C0bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå