Koffe Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 AI! ser bra ut C0bra! Er nok litt bedre flow gjennom det nye radiatorhullet der ja, Noen lakkering planlagt i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Tar alt som det kommer... må få tak i plater til sidene først.. Men skal bestile ny cpu og hk når nettbutikkene åpner igjen, må bare få bekrefta at det er 2.8 med SL6Z5 stepping jeg får.. Skal kutte hull i hk plata da så jeg slipper å demontere alt for å skifte cpu.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 ser da fint ut dette , men prøv å pusse litt bedre på hullene mvh BalleMann Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 ser da fint ut dette , men prøv å pusse litt bedre på hullene mvh BalleMann Skal det, en gang.. Hadde ikke gidda til å demontere alt så jeg bare skrudde løst radiatoren og sagte mens maskina stod på.. Det var derfor jeg ikke pussa.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 var jeg deg, så ville jeg vel heler ha revi i et nytt skjermkort men.. ser bra ut detta.. skal mekke meg noe lignende snart.. men det er for umeneskelig å mekke ute nå.. lykke til vidre. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) var jeg deg, så ville jeg vel heler ha revi i et nytt skjermkort men.. Det har vært meninga i 1et ethalvt år.. men det er ikke like gøy som å klokke cpu.. Endret 26. desember 2003 av C0bra Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Her er noen bilder av tanken min: Tank3 Tank1 Tank2 Har satt inn nipler til å feste slangene med.. Festa niplene i tanken med Silikonlim fra biltema.. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Bra! ingenting som en heimspikka tank! Vurdert å legge noe lys i tanken? en LED inn i siden eller noe? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Bra! ingenting som en heimspikka tank!Vurdert å legge noe lys i tanken? en LED inn i siden eller noe? Kansje.. Skal først hive inn katodene mine og se hvordan det blir.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 begynner å bli utolmodig jeg når kommer du med flere bilder da? gleder meg til dette jeg Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hehe, du er ikke så veldig langt unna å sette standarden for uttrykket STASJONÆR pc. Tror ikke det er aktuelt å flytte så mye på denne. Ellers regner jeg med du gjør litt for finishen slik at den blir seende proff ut og ikke bare praktisk. Bra jobba til nå! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Er ingen stasjonær pc dette! Kommer til å dra mye på lan med den Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Er ingen stasjonær pc dette! Kommer til å dra mye på lan med den Lykke til.. Edit: Jeg venter fortsatt spent på harddiskboksen din Endret 29. desember 2003 av PsychoPat Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er ingen stasjonær pc dette! Kommer til å dra mye på lan med den Lykke til.. Edit: Jeg venter fortsatt spent på harddiskboksen din Wheels my friend, wheels! (viss du skal bruke det da) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Er ingen stasjonær pc dette! Kommer til å dra mye på lan med den Lykke til.. Edit: Jeg venter fortsatt spent på harddiskboksen din Oi, trodde jeg hadde lagt den inn.. kommer nå! EDIT: HER er bilde.. ble litt mørkt, men tok det med blits.. Skal se om jeg får tatt flere i morgen.. Den har krasja litt nå men demper enda litt støy.. Skal få fiksa til noe mye bedre snart.. må bare få tenkt ut noe smart.. Endret 29. desember 2003 av C0bra Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Er ingen stasjonær pc dette! Kommer til å dra mye på lan med den Lykke til.. Edit: Jeg venter fortsatt spent på harddiskboksen din Wheels my friend, wheels! (viss du skal bruke det da) Skal ikke ha noen hjul her i gården! Kan det ikke bæres, skal det ikke flyttes Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Wow! Litt av en boks... Det så ganske jalla ut. Men hvis du slipper det meste av støyen fra diskene dine misunner jeg deg. Så den er nok kjekk å ha.. Takk for bildet. "Kan det ikke bæres, skal det ikke flyttes", Du har begynt å trene eller? Du har kanskje trent en stund med tanke på hvor stor denne boksen er ? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Wow! Litt av en boks... Det så ganske jalla ut. Men hvis du slipper det meste av støyen fra diskene dine misunner jeg deg. Så den er nok kjekk å ha.. Takk for bildet. "Kan det ikke bæres, skal det ikke flyttes", Du har begynt å trene eller? Du har kanskje trent en stund med tanke på hvor stor denne boksen er ? Har begynt å trene ja Har trent siden sommerferien(er 16år..).. Er faktis ikke så tung som den ser ut som, men den er uhamslig.. Slipper ikke alt støy fra diskene, men det demper hvertfall litt.. kosta ikke mer enn 55kr for en svær asfalt matte heller så det var ikke så dyrt, og har mye igjen av den matta.. Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Den ser ganske tung ut...hvor mye veier den? Jeg har problemer med å få mitt fulltower med vannkjøling på LAN, klarer så vidt å løfte den. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Den ser ganske tung ut...hvor mye veier den? Jeg har problemer med å få mitt fulltower med vannkjøling på LAN, klarer så vidt å løfte den. Vet ikke hvor mye den veier, men det er sikkert 25-30kg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå