jorgis Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Edit: får enda ikke lagt inn bildene på home Skaff deg en konto hos www.frac.dk Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Edit: får enda ikke lagt inn bildene på home Skaff deg en konto hos www.frac.dk Takk for tipset, men liker å holde meg til en plass.. Får jeg ikke lagt ut bildene snart så kommer jeg nok til å gjøre det.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Edit: får enda ikke lagt inn bildene på home Skaff deg en konto hos www.frac.dk Takk for tipset, men liker å holde meg til en plass.. Får jeg ikke lagt ut bildene snart så kommer jeg nok til å gjøre det.. For å si det sånn: home.no suger! Det er de harde fakta... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 For å si det sånn: home.no suger! Det er de harde fakta... Må si meg enig der! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ok, gleder meg til å se hvordan du gjør det. Har aldri sett en løsning på bare disk-lyddemping. Lurer litt på hvordan du skal gjøre det med hensyn til kjøling egentlig. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Ok, gleder meg til å se hvordan du gjør det. Har aldri sett en løsning på bare disk-lyddemping. Lurer litt på hvordan du skal gjøre det med hensyn til kjøling egentlig. Skal bare lage en boks jeg skal henge rundt også skal jeg ha en 80mm vifte som blåser over de.. Vent og se! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ja? hvordan går det med modden? får vel gi deg et spark i "ræva" nå da.... ha deg opp å jobb.. god jul mvh BalleMann Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Bestemt deg for hvilken strømforsyning tec`en skal ha? Eller hviken Tec du skal ha? Tror det blir meget bra det der ja, følger spent med videre! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Har noen små bilder.. men får enda ikke lagt de it på home.. får vel få gjort noe med det i kveld.. hvilket tec og psu jeg skal ha aner jeg ikke.. har begyndt å se på bil nå, så det spørs om det ikke blir utsatt til sommeren.. skal ha nytt hk og cpu først.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeahh, prioriter PC framfor Bil, det liker jeg å høre, lykke til mvh BalleMann Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Så bra ut det, diger sak. Kan legge ut bilder for deg hvis du mailer dem til meg. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Så bra ut det, diger sak. Kan legge ut bilder for deg hvis du mailer dem til meg. Ellers takk, liker å ha elt på en plass som sagt.. tror jeg skal lage meg ny hjemmeside på freewebs.com nå i julen.. får se hva jeg får tid til.. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ser kult ut! Blir fett når det er ferdig! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Ser kult ut! Blir fett når det er ferdig! Blir nok aldri ferdig.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ser kult ut! Blir fett når det er ferdig! Blir nok aldri ferdig.. Thats the spirit! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Så bra ut det, diger sak. Kan legge ut bilder for deg hvis du mailer dem til meg. Ellers takk, liker å ha elt på en plass som sagt.. tror jeg skal lage meg ny hjemmeside på freewebs.com nå i julen.. får se hva jeg får tid til.. hmm det tar da ikke noe lang tid det? bare ta den enkle versionen så tar det bare 10 min på å legge ut alle bildene dine .. god jul mvh BalleMann Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Bare midlertidig... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Homper det og går noe fremover eller står du fast? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Homper det og går noe fremover eller står du fast? De aller færreste bruker julaften til å drive på med casemodding... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 JESS! nå funka home! Her er noen bilder av radiator hullet.. Radiator hull nærme Radiator hull Skal få tatt flere i morgen.. må bare finne kameraet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå