C0bra Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har lenge hatt i tankene å bygge meg et kabinett i kryssfiner.. Har tegnet utallige skisser og til slutt fant jeg den rette.. Kom frem til at jeg skulle ha et kabinett med to rom i, et til hw og ett til vannkjøling og psu til peltier, selv om jeg ikke har tec enda så skal det komme!.. målene ble ca 60*60*60cm så det er ikke noe lite kabinett det er snakk om.. begynte bygginga for en stund siden, men har hatt en liten selv forskylt "ferie" så jeg har ikke fått lagt opp noe her på forumet.. Bruker nå kabinetet til daglig, selv om det ikke er på langt nær ferig! Bilder: Radiator og pumpe Hovedkort Front Oppdateringer kommer sikkert til helga.. Har planer om å lage til sideplatene nå i uka også skal jeg lakke hele skiten snart.. skal også lage et 5.25" stativ som jeg kan ha cd/dvd rommene i.. Peltier kommer i februar Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det var digert!!! Seriøst enorm TEC rigg du har planer om å bygge eller?? Så du hadde temp problemer. Suger eller blåser radiator viftene dine?? I ditt tilfelle bør de suge for å få kjøligest mulig luft gjennom raddisen. Med den kabbis størrelsen har du fint plass til en bilradiator og da skla du kjøle pelt elementet lettt Keep up the good Work Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ikke verst! Der er ikke noe særlig vakkert, men svært så funksjonelt. Kunne kanskje vært litt mindre...? Hvorfor blåser alle viftene i hoved-delen ut? Blir ikke det et sinnsykt overtrykk? Veldig kjekt å kunne varme føttene sine foran pc'en forresten Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Vel, tenkte bare at det er godt med god plass for å slippe i olle i fult av ledninger og sånt .. Har litt forskjellige planer ja! Skal komme tec på cpu først, så skal det komme nytt skjermkort med tec også kansje det kommer en prometia eller noe.. Det skal bli penere.. men har ikke hatt gidda.. Viftene framme blåser inn og de bak blåser ut.. Endret 1. desember 2003 av C0bra Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 OJOJOJ, har vi en ny pandemona? skikkelig KULT kabiss. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 OJOJOJ, har vi en ny pandemona? Hehe, hvem vet.. Lenke til kommentar
felge Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 få noen flere bilder da.. skam fett prosjekt Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 har du flere bilder eller? digget det Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Så kjempe fint ut dette her! Bare tenk hvordan det kan se ut etter litt lakkering og pynting av forskjellige kanter.. Synes det så ut som en kjempefin start! Bare stå på du.. og skaff oss noen flere bilder Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hadde planer om å få pussa ferdig sidene, og lakka hele greia i helga som var.. men ble hekta på nfs underground så det ble ikke mye modding nei! får håpe jeg får gjort noe i helga som kommer.. Har en liten oppdatering på vannkjølinga, kjøleblokkene er nå kobla i paralell.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 bare minner deg på at det er helg nå.... ha deg opp av senga og knips noen bilder g0g0g0... god jul ! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Har en litt trist nyhet Hadde glemt siderplatene mine i garasjen så de er ødelagt Må se om jeg får tak i noen nye fra jobben.. Men skal kutte vekk det som er fremfor radiatoren nå.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Hvorfor har du så enorm plass inni der? Virker litt unødvendig. EDIT: skriveleif Endret 13. desember 2003 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Liker å ha god plass for å slippe å stresse for hver minste ting jeg skal gjøre.. også skal jeg ha peltier utpå nyåret så jeg må ha hvertfall 1psu til.. Har saget vekk det som var fremfor radiatoren nå, men får ikke lagt ut bilder på hjemmesida mi! klarer ikke å gjøre noe der, det virker som om sida ikke klarer å registrer det jeg gjør! så bildene får komme senere.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 når tror du at du blir ferdig da? skikkelig morro dette....(/me loves worklogs) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Blir sikkert aldri ferdig og home.no funker fortsatt ikke Endret 13. desember 2003 av C0bra Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Blir sikkert aldri ferdig og home.no funker fortsatt ikke synd. Og det er snart slutt på helga God Jul mvh BalleMann Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Blir sikkert aldri ferdig og home.no funker fortsatt ikke synd. Og det er snart slutt på helga God Jul mvh BalleMann hehe.. skal kjøpe lyddempings plate i morgen å lage til noe rundt harddiskene.. Edit: får enda ikke lagt inn bildene på home Endret 14. desember 2003 av C0bra Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det var synd.. Men, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Du skal ikke ha lyddemping flere steder? Enn bare rundt diskene...? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Du skal ikke ha lyddemping flere steder? Enn bare rundt diskene...? Nei, ikke foreløpig.. det er diskene som står for alt bråket i pc'en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå