Anna3478 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Hei jeg er en jente på 15 år som skal få regulering i februar. Bare lurte på om hva dere syntes om farge på regulering? Isåfall hvilke farger syntes dere er fint da? Er veldig usikker. Mamma og pappa syntes jeg bare skal ta vanlig regulering uten noen farge, men jeg vil høre deres mening. Takk for svar:) Endret 16. januar 2017 av Anna3478 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Ville gå for gull selv, tok regulering som 20åring og har den fortsatt på. Endte opp med helt standard da. Tror kanskje gull kan se litt jævli ut. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg er voksen og bruker Keramisk regulering hvit og mindre synlig, men det er dyrere. Lenke til kommentar
Anna3478 Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg er voksen og bruker Keramisk regulering hvit og mindre synlig, men det er dyrere. Mamma og pappa sier også at jeg bør ta den "usynlige". Reguleringstannlegen sa jo også at de voksne vil heller at dem og barna skal ha usynlig regulering, mens de fleste unge har lyst på den ordentlige reguleringen. Men jeg skal faktisk vurdere usynlig. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå