sergeitss Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Hei! Jeg er ute etter en vannblokk til "EVGA GXT 1080 SC GAMING" kort, men det ser ut at alle blokker fra EK har "visuell" kompatibilitet bekreftet. Er dette kortet basert på Nvidia referanse design og har bare en custom kjøleløsning? Jeg lurer også på om det er mulig å fortsette å bruke originale backplate etter å ha montert vannblokk på den? Hadde vært fint å slippe 400,- i ekstra utgifter, originale backplate ser da helt greit. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Har samme kort, bruker referanse design, eller founders edition som de kaller det nå. Kan antageligvis bruke den originale bakplata, men må nok ha noen ekstra skruer for å gjøre det. Jeg brukte EVGA bakplata på GTX 980 Ti kortet jeg hadde i alle fall. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg bruket FE sin bakplate på mitt 1080 kort m/vannblokk fra EK. Ditt SC kort har referanse designet PCB, eller FE som de da kaller det. Lenke til kommentar
sergeitss Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Takk! Fikk også svar fra Techbay ang. riktig vannblokk så alt er i orden. Mange melder på nett at de bruker originale backplate så jeg skal prøve det. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Manhe gjør det, men du må nok trikse og mikse med skruer, evt ha andre skruer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå