Alest96 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Vurderer å flytte til Trondheim, og lurer på om jeg burde bekymre meg for noe dieselregler i Trondheim sånn som i Oslo? Er det noe jeg burde tenke på? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Har vært snakk om det, men ikke blitt innført Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Tror nok ikke et AP-styrt Trondheim tørr å innføre dieselforbud all den tid de anbefalte kjøp av nettopp dieselbil inntil nylig. Trondheim sentrum er i tillegg mindre, så selv er jeg sjelden å kjører i sentrum. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 AP er kjent for å rævkjøre velgerne sine så det kommer nok et forbud i Trondheim også 4 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Tror nok ikke et AP-styrt Trondheim tørr å innføre dieselforbud all den tid de anbefalte kjøp av nettopp dieselbil inntil nylig. Trondheim sentrum er i tillegg mindre, så selv er jeg sjelden å kjører i sentrum. Hvorfor skal et AP-styrt Trondheim være så annerledes enn AP-styrte Oslo ? 6 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Vurderer å flytte til Trondheim, og lurer på om jeg burde bekymre meg for noe dieselregler i Trondheim sånn som i Oslo? Er det noe jeg burde tenke på? Du bør ikke bekymre deg over at du flytter til en by der det muligens kan bli kjøreforbud for dieselbiler noen få dager gjennom vinteren. Bekymringen din bør du heller rette mot at du flytter til en by der det potensielt er fare for helseskader. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Jeg hadde ikke kjøpt en diesel bil om dagen, for mye spørsmålstegn forbundet med fremtiden. Det samme med bensin også, men ikke fult så "galt". Det er jo ett lass av biler å kjøpe som ikke er diesel, hvorfor ønsker du diesel? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Diesel er stort sett bare bra om en skal trekke noe tungt og egner seg dårlig for de som kun kjører korte turer Bensin biler med større motor hadde vært et godt alternativ om de ikke kostet så mye i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå