Smidt Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 søkte litt på nettet etter photoshop tutorials, og fant to sider med mange eksempler og framgangsmåter. side 1 side 2 kanskje andre kan legge til litt linker og? så får vi en liten collection? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har en liten collection her.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Flott! har hatt photoshop en stund nå ( fulgte med digitalkameraet), men jeg har liksom aldi giddet å sette meg inn i det, men nå kan det hende det blir litt! har fri fra skolen de to neste dagene, så da blir det litt tid å prøve å finne ut av ting også! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) http://home.tiscali.no/ompatut/guides/grid/grid.htm Edit: fjerna lol smilien, etter at enden skreiv "ikke noe å le av" . Endret 1. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 http://home.tiscali.no/ompatut/guides/grid/grid.htm Ikke noe å le av. Den var lettfattelig og godt forståelig. Likte den jeg. lag flere! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kun ved ekstraordinære behov (Til dimiles: ja du er litt dum når du ikkje forstår alle dei tusenvis av grid-tutorialene som fins :)) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ikke mobb Jens! Syntes han har kommet seg veldig langt til å være såpass fersk med PS jeg )) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 sa vel ingenting om at han var dårlig vel?? Berre kommenterte hans generelle intelligens... elns... Ja, jens er faktisk ganske flink til å vere såpass fæsjk. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hva er forskjellen på ps 7 og 8, Borsett fra utsenede. Har jo akkurat samme funksjoner. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Denne tutorialen viser ein del triks i forbindelse med modding av bilar, og det er jo alltid populært.... Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Mph.. Photoshop tuts er det overflod av, og mye er helt likt. Noe jeg derimot lengter litt etter er _gode_ Bryce3d tuts. Noen som har gode lenker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå