Gunnar Fagerli Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Losbåten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Setter pris på konstruktiv kritikk, både ros og ris. Her synes jeg forgrunnen blir litt mye og i mine øyne ikke tilfører bildet noe. Foreslår kraftig kutt nede til rett under sjømerke som vil gi panoramaeffekt og tilføre dybde i bildet. Mvh. Helge Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 På Stavneset fyr har jeg vært, fin liten tur å gå ut dit. Det er utrolig fint lys i bildet, og båten i full fart gjør mye for bildet. Er enig med Helge at forgrunnen godt kan krympes endel. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2017 Takk til dere begge! Jeg setter stor pris på konstruktiv kritikk. Jeg er enig at forgrunnen er mørk og kjedelig, kunne gjort noe mer her. Men det er ikke alltid jeg er enig i kritikken. Med Helges forslag til kutt, vil horisonten bli midtstilt. Det var min vurdering. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Flott bilde , jeg liker det som det er , for mye kutt vil ødelegge bildet . Skal det kuttes er det i så fall rett ovenfor vanndammen i det mørke feltet nederst til høyre , da beholdes strandlinjen . Flott forhold mellom lys/skygge . Kommer spesielt frem i sollyset gjennom bølgespruten fra losbåten . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Flott bilde , jeg liker det som det er , for mye kutt vil ødelegge bildet . Skal det kuttes er det i så fall rett ovenfor vanndammen i det mørke feltet nederst til høyre , da beholdes strandlinjen . Flott forhold mellom lys/skygge . Kommer spesielt frem i sollyset gjennom bølgespruten fra losbåten . Mvh Alec Takk Alec! Jeg synes nesten vanndammen var litt fin i en ellers noe trist forgrunn. Men dette var virkeligheten og det gjelder å fange det lille som er av lys i disse tider. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Bildet funker utmerket om du legger det mot sort. Hvit bakgrunn tar hele luven fra bildet. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2017 Bildet funker utmerket om du legger det mot sort. Hvit bakgrunn tar hele luven fra bildet. Roar Takk Roar! Jeg har ikke kommet så langt ennå. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg