Konquer Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Trenger hjelp med Steam. Jeg kommer meg ikke på noen Spill Servere. h1z1, rust, bo2 osv. Ingen steam spill fungerer.Har prøvd dette uten nytte Jeg har prøvd alt mulig. Har prøvd steam på en annen datamaskin også. Samme problemet oppstår. Trenger forslag til hvordan jeg kan få løst problemet. Takk Endret 16. januar 2017 av Konquer Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Hva har du gjort i ruteren?Edit, ser nå at jeg leste feil. Leste du hadde prøvd å åpne porter i ruteren. Endret 16. januar 2017 av GtHoo Lenke til kommentar
Konquer Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2017 Hva har du gjort i ruteren? Jeg har ikke gjort noen ting? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Har det alltid vært sånn eller er det bare i dag? Lenke til kommentar
Konquer Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2017 Problemet har vært sånn i en uke nå. Har det alltid vært sånn eller er det bare i dag? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Click Steam > Settings At the bottom, tick the "Don't save credentials" box. This will disable offline mode. Restart Steam and see if it works. If it does, try unticking it and see if that has resolved it. Lenke til kommentar
Konquer Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Click Steam > Settings At the bottom, tick the "Don't save credentials" box. This will disable offline mode. Restart Steam and see if it works. If it does, try unticking it and see if that has resolved it. Fungerte ikke Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Har du en annen PC hos deg du kan teste om Steam fungerer på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå