Mastiff Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Jeg skulle gjerne innlemmet en liten del av koden i en nettside i min egen nettside. Det gjelder informasjon fra FooBar2000, som har en plugin som gir HTTP-sider med informasjon om det som blir avspilt. Her er koden som Firefox ser når den kjører skriptene og alt det. Jeg kan jo riktignok bruke en ramme og kjøre "overflow hidden" og alt det, men jeg skulle gjerne gjort det litt mer ryddig, så jeg sipper å kjøre 8 sånne frames som hele tiden drar oppdatering av hele siden. Det tar på nettbrett og mobiler, og siden er allerede tung nok pga. annen Javascript kode. Det eneste jeg vil legge inn i min egen nettside, er det som står i andre linje, mellom <title> og </title>. Er dette mulig? <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <META HTTP-EQUIV="refresh" CONTENT="1"> <br>En farges nestor: Irma Salo Jæger. Erik Jacobsen</p> </body> </html> Endret 16. januar 2017 av Mastiff Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 17. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg fant en annen og bedre måte å gjøre det på med automatiseringssystemet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå