Kruste Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Hastigheten har ligget på et stabilt nivå hele tiden, men nå ser jeg den har falt en 4-5 mb. Har målt hastigheten flere ganger gjennom fast.com. Ser hastigheten er veldig varierende og klarer ikke å holde seg på samme nivå. Kan opplyse at her jeg bor er det ikke fiber, men kobber nett. Lenke til kommentar
Konquer Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Ikke annet enn å kontakte Telenor da? Lenke til kommentar
Kruste Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2017 Ikke annet enn å kontakte Telenor da? Er nok det som er løsningen, men føler at dette blir katt`s lek med musen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå