Gå til innhold

trenger feedback på nettmagasin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær aktiv og interessert i andre bloggere/nettsted med lignende temaene ikke bare kommenter fordi du vil ha besøkende selv. Kommenter fordi du vil selv.

 

Et annet tips kan være å lage en facebooksidd for nettstedet, et også Twitter og Instagram. Bruk sosiale medier og grupper for temaet på Facebook.

Lenke til kommentar

​Takk for svar. Artiklene er litt dårlige nå i begynnelsen, men tanken var at jeg skulle fokusere mest på linker og på bilder. Jeg skal prøve å se om jeg finner noen andre blogger jeg kan følge. Men foreløpig synes jeg at jeg har for lite innhold. Jeg skal bli litt mer aktiv når jeg har fått hundre innlegg (jeg har 50). Før det spiller det ikke så stor rolle hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

Vær aktiv og interessert i andre bloggere/nettsted med lignende temaene ikke bare kommenter fordi du vil ha besøkende selv. Kommenter fordi du vil selv.

 

Et annet tips kan være å lage en facebooksidd for nettstedet, et også Twitter og Instagram. Bruk sosiale medier og grupper for temaet på Facebook.

Har du prøvd å bruke reddit? Jeg synes det er så vanskelig å skjønne hvordan det virker . Men det var noen som sa "reddit er tingen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...