Gå til innhold

ny doom3 info

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å glede seg alt for mye til et spill har jeg dårlig erfaring med....alt for lett å bli skuffet over det endelige produktet... Jeg forholder meg avslappet til denne releasen og innser faren for at dette kommer til å bli en megaflopp....forhåpentligvis blir jeg positivt overrasket :)

Lenke til kommentar
Er ingen eksakt release dato...kommer bare i 2004 engang...sikkert noen andre som kan si en mer nøyaktig tid.....Gleder meg óg.....og til STALKER :thumbs:

Leste her på Gamer.no faktisk at det kan bli utsatt til 2005..men er ikke sikkert på det..

Tror nok både Stalker og Half-Life 2 blir bedre spill enn Doom 3, men Doom får nok den klart beste grafikken :) Gleder meg også til det kommer mer info om Quake IV :thumbs:

Lenke til kommentar

Tviler på at Half-Life 2 kommer til å bli bedre enn Doom 3 & STALKER, alt kavet med utsetting, stjålet kildekode/beta (elns) og stuff har fått meg til å gå lei av hele HL2.

Doom 3 blir jo utviklet av en legendarisk utvikler, og sjansen for at det skal floppe er jo ganske så mye mindre enn en sjansen for at HL2 skal floppe :shrug:

Lenke til kommentar
Tviler på at Half-Life 2 kommer til å bli bedre enn Doom 3 & STALKER, alt kavet med utsetting, stjålet kildekode/beta (elns) og stuff har fått meg til å gå lei av hele HL2.

Doom 3 blir jo utviklet av en legendarisk utvikler, og sjansen for at det skal floppe er jo ganske så mye mindre enn en sjansen for at HL2 skal floppe :shrug:

Nå er det vel ganske stor forskjell på Doom 3 og HL2?

Ett av hovedargumentet til å kjøpe HL2 er jo multiplayerdelen da... Nå har ikke Doom 3 noen multiplayer støtte svjv.

Tror også at Doom 3 går mere inn i Horror sjangeren enn det HL2 vil gjøre. Men hvem kan ikke glede seg til HL2, med det game-playet som vises i videoene og "rag-doll" effekten.

Jeg veit i hvertfall at jeg kommer til å løpe rundt å bare løfte ting og kaste de gjennom lufta for å se hvordan det ser ut. Elska det i Max Payne 2, særlig i slow-motion!

Lenke til kommentar
Ett av hovedargumentet til å kjøpe HL2 er jo multiplayerdelen da... Nå har ikke Doom 3 noen multiplayer støtte svjv.

Doom 3 vil ha multiplayer-støtte. De viste frem deler av multiplayer-aspektet på QuakeCon tidligere i år.

Javel, det var jeg ikke klar over.

Er dette noe som er lagt til da, etter press fra gamere?

Lenke til kommentar

Doom 3 vil ha multiplayer-støtte. De viste frem deler av multiplayer-aspektet på QuakeCon tidligere i år.

Javel, det var jeg ikke klar over.

Er dette noe som er lagt til da, etter press fra gamere?

Multiplayer delen i Doom 3 er inn til videre begrenset til 4 player Deathmatch, så der ikke akkurat noe å hoppe i taket over... :no:

Lenke til kommentar

doom3 multiplayer vil nok bli en ny morsom opplevelse:

"...Imagine moving a canister in front of a doorway and turning off the lights. You hide in a corner and-whoosh-the door opens. All you can see is the silhouette of your enemy in the doorway and it’s time to open fire. Just pray your target isn’t in berserker mode..."

"And, thanks to the per-poly hit detection, the strength of that shot and the subsequent blow varies. Some bits hit your armor, but the strays that actually connect with flesh are going to do more damage…"

her må man lære seg å sikte :yes:

CGW

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
doom3 multiplayer vil nok bli en ny morsom opplevelse:

"...Imagine moving a canister in front of a doorway and turning off the lights. You hide in a corner and-whoosh-the door opens. All you can see is the silhouette of your enemy in the doorway and it’s time to open fire. Just pray your target isn’t in berserker mode..."

CGW

Kan være det blir morsomt, men bare 4 players?!?! Det er litt vel begrenset....

Lenke til kommentar

Jeg synes multiplayer i Doom 3 høres riktig så spennende ut, jeg! Bare fire spillere virker nok litt lite, men jeg tror det er et bevisst designvalg, ikke en teknisk begrensning. I et spill som dette tror jeg det hele rett og slett blir mer intenst og tett på enn med tall som 8 eller 32. Hvis id samtidig legger til litt monstre og zombier rundt omkring på brettene, gleder jeg meg like mye til multiplayer som til singleplayer i Doom 3! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...