bar1 Skrevet 27. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2017 Tror jeg går for DT 770 M. Hvis ikke det fikser biffen så blir det øreplugger med hørselvern over. Medhør for trommeslagere er designkriterie for DT770M. DT770M er helt elendige hodetelefoner hvis du vil lytte til musikk, film etc., og kan ikke sammenlignes lydmessig med resten av DT770 serien. Som støydemper er de helt ok men IEM med Peltor er bedre. 1 Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 27. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Buy cheap, buy twice. http://europe.beyerdynamic.com/shop/dt-770-m.html Aner ikke om de er gode... De får litt blandet kritikk etter litt kraftgoogling ser jeg, både på komfort og lydkvalitet... Øreplugger ser ut til å være et minst like godt valg. DT770M er forferdelige til normal lyd; musikk, filmlyd, spill. etc. De er designet med tanke på medhør for trommeslagere. Selv om utseende ligner resten av DT770 serien, er de helt forskjelllige når det gjelder lydkvalitet; null subbass, svært lite diskant og veldig smal lydscene. Endret 27. mars 2017 av bar1 1 Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 27. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2017 Ja, noen sier lyden er bra, andre er ikke fornøyd igjen. Kommer an på hva slags forventninger en har tenker jeg. For min del venter jeg bare med det som jeg nevnte tidligere. Hvis jeg på et senere tidspunkt finner ut jeg trenger mer isolasjon, så kjøper jeg bare hørselvern utenom. Er heldigvis ikke noen design/mote-konkurranse dette her. Et biprodukt av dette er at jeg har oppdaget gleden med isolasjon mot andre ting rundt også. Alt i fra støy fra PC-en til kjøleskap og avtrekk osv. Rett og slett nydelig å koble av med når en kommer hjem. Headsettet mitt isolerer en liten smule (Beyerdynamic MMX 300), men de pluggene har omtrent samme effekt som vanlige ørepropper. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 27. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) MMX 300 er vel DT770 Pro med mikrofon. DT770 Pro er gode i sin prisklasse og har brukbar passiv demping av ekstern lyd. Som deleier av lydstudio har vi både DT770 Pro og DT770M for medhør. Jeg tuller ikke når jeg beskriver DT770M som helt elendige på lydkvalitet. Det finnes hodetelefoner til < kr 200,- med bedre lydkvalitet. Jeg bruker Etymotic IEM når jeg trenger ekstrem demping av ekstern lyd og bra lydkvalitet samtidig. Endret 27. mars 2017 av bar1 1 Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 27. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2017 En del matnyttig info å gå på her, setter pris på det. Var ikke meningen å kapre tråden så lenge, men kommer nok alle til gode uansett. Har begrenset med kapital å gå på, men mulig jeg bestiller noen ekstra propper på et tidspunkt. De "satelittene" ser jo heftige ut. Det er altså de som isolerer aller mest? Ser det er en del forskjellig å velge mellom på nettsiden til Shure. Får lese et par omtaler i morgen. Klarer meg med det jeg har foreløpig, men er jo interessant uansett. http://www.shure.eu/products/accessories/earphones_accessories Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 23. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2017 Sitter og vurderer trådløse around-ear hodetelefoner med og uten NC. Har kokt ned til Sony MDR-100ABN, Beats Studio Wireless, Bose Soundlink AEW II, Sennheiser Momentum 2.0 Wireless, B&O Beoplay H7 og H4. Prisen varierer, vil helst bruke minst mulig, men betaler gjerne dersom det virkelig er verdt det. Har folket noen innspill til meg? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2017 Har Beoplay H9, og de er utrolig komfortable på hodet. H7 er for de fleste praktiske formål identiske, og de har vært nede i 2700 kr - som jeg vil kalle et veldig godt kjøp. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 2. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2017 Sitter og vurderer trådløse around-ear hodetelefoner med og uten NC. Har kokt ned til Sony MDR-100ABN, Beats Studio Wireless, Bose Soundlink AEW II, Sennheiser Momentum 2.0 Wireless, B&O Beoplay H7 og H4. Prisen varierer, vil helst bruke minst mulig, men betaler gjerne dersom det virkelig er verdt det. Har folket noen innspill til meg? Du bør også vurdere Sony MDR 1000X. Har disse og er meget fornøyd. NB! Pass på hvor du handler. Prisen varierer svært mye fra butikk til butikk. Dustin.no skal ha 3990kr, mens Power/Elkjøp tar 2395kr. Tatt prisen i betrakning vil jeg påstå at det ikke finnes et bedre kjøp med NC. Nå er selvsagt lydkvalitet smak og behag, så jeg anbefaler å teste i butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå