AfterGlow Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Se traileren til nye og viltre Mario Kart 8 Deluxe.Nintendo inviterer til mer Mario Kart-spetakkel på Switch Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (..)"kan spilles av inntil fire spillere samtidig på TV-en, eller av opptil åtte spillere samtidig over lokal Wi-Fi. Det fordrer jo da at man har åtte maskiner." Du mener vel to maskiner? Fire spillere per maskin. 2 x 4 er 8. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 For øvrig verdt å nevne at spillet får en skikkelig "battle mode." Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (..)"kan spilles av inntil fire spillere samtidig på TV-en, eller av opptil åtte spillere samtidig over lokal Wi-Fi. Det fordrer jo da at man har åtte maskiner." Du mener vel to maskiner? Fire spillere per maskin. 2 x 4 er 8. Spørs om man får til å spille splitscreen med 4 stykker over lan eller om man da blir sperret til 1 per konsoll. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg kjenner jeg irriterer meg litt hvis ikke oppdateringene også blir tilgjengelig som dlc til wii u-versjonen. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (..)"kan spilles av inntil fire spillere samtidig på TV-en, eller av opptil åtte spillere samtidig over lokal Wi-Fi. Det fordrer jo da at man har åtte maskiner." Du mener vel to maskiner? Fire spillere per maskin. 2 x 4 er 8. Spørs om man får til å spille splitscreen med 4 stykker over lan eller om man da blir sperret til 1 per konsoll. Hvis man er bundet til å være 1 spiller på hver konsoll, så kan man vel være 16 spillere totalt uansett ved å spille over nett. Jeg skjønner ikke helt hva som menes med 8 konsoller. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (..)"kan spilles av inntil fire spillere samtidig på TV-en, eller av opptil åtte spillere samtidig over lokal Wi-Fi. Det fordrer jo da at man har åtte maskiner." Du mener vel to maskiner? Fire spillere per maskin. 2 x 4 er 8. Spørs om man får til å spille splitscreen med 4 stykker over lan eller om man da blir sperret til 1 per konsoll. Hvis man er bundet til å være 1 spiller på hver konsoll, så kan man vel være 16 spillere totalt uansett ved å spille over nett. Jeg skjønner ikke helt hva som menes med 8 konsoller. Evt. om spillet har en sperre på maks 8 spillere Vi får se hva skribent av artikkel klarer å grave frem. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Det ser jammen meg ut som de har gått for classic Mario Kart 64 Battle-maps!! I så fall er det garantert kjøp for min del! Lenke til kommentar
Trono Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Endelig Battle Mode! Mario Kart 8 har for meg vært det desidert beste Mario Kart spillet som har vært utgitt. Det eneste jeg har savnet er skikkelige brett til Battle Mode, ala SNES. Håper forsåvidt det kommer flere tournaments også. Splatoon-mode virker med en gang mere som en halvkjip gimmick, ala "Mercedes-pakka" på WiiU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå