Redaksjonen. Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 KRONIKK: - Med DAB+ skal NRK P2 bli enda viktigere for lytterne. Vi spisser profilen, skriver Ole Jan Larsen.«NRK P2 ønsker å være førstevalget til lytterne som ønsker å forstå hva som skjer i verden rundt oss, og hvorfor det skjer» Lenke til kommentar
C79URM4W Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Hei, for noen av oss er P2 det eneste alternativet. Jeg håper at det framover blir mer nisjeprogram, som Jungeltelegrafen, Salongen og andre med et godt kulturelt innhold og mindre av rene nyhetssendinger. Det er det for mye av. Jeg skjønner heller ikke at det skal være nødvendig med samme nyhetsprogam i flere kanaler samtidig. Nrk er best og best på mangfold, fortsett med det. Radio er best når du lærer noe nytt. Trond Mikkelsen Lenke til kommentar
Vidar Frislid Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Begynn å send på fm igjen så skal jeg kanskje begynne å høre på dere igjen. 1 Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Hei, for noen av oss er P2 det eneste alternativet. Jeg håper at det framover blir mer nisjeprogram, som Jungeltelegrafen, Salongen og andre med et godt kulturelt innhold og mindre av rene nyhetssendinger. Det er det for mye av. Jeg skjønner heller ikke at det skal være nødvendig med samme nyhetsprogam i flere kanaler samtidig. Nrk er best og best på mangfold, fortsett med det. Radio er best når du lærer noe nytt. Trond Mikkelsen Støttes. Kjør gjerne mer som Abels tårn og ekko også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå