Gå til innhold

Nf7 -s eller an7

audun88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. dette så ikke bra helt bra ut, nei. Noen som tør gjette på hvor lang tid det tar til det kommer en ny utgave?

Men altså, sånn som det ser ut i den tråden på Xtreme Systems er det hovedsaklig bare overklokking den ikke er så god på?

Æsj... Får vel vente noen uker, eller bare gå for nf7-s som var den opprinnelige planen...

Endret av RolloThomasi
Lenke til kommentar

For min del er jeg ikke så interessert i FSB'r noe særlig over 200, er bare ikke så keen på å kjøpe et kort med mere <B>alvorlige</B> barnesykdommer.

(Sitter fremdeles på et gammelt KT7, og man kan si at jeg har angra litt på at jeg ikke brukte noen kroner ekstra på KT7a. -Men lite visste jo jeg om sånt på den tida.)

Lenke til kommentar
Stygg sak... noen erfaringer her i landet? Jeg får tak i kortet mitt på fredag, skal rapportere da.

Hvor blir det av rapporten? Fikk også mitt kort på fredag og er ikke særlig imponert over klokke egenskapene, kanskje fordi jeg har fått den nyeste 2500+ som har låst multipler :( Kommer ikke opp til 200FSB engang, før det klikker :(

Hvilke "timings", kjører du på?

Lenke til kommentar
[quote name='Bjarnez' date='08/12/2003 : 10:34'] samme om du går for NF7 eller NF7-s eneste forskjell er firewire og S-ATA. Trenger du ikke det sparer du fort 3-400kr. :wow: [/quote]
Eh ja pluss at NF7 bruker Realtek lyd mens NF7-S har skikkelig Soundstorm lyd. Southbridgen er forskjellen og det er i mine øyne en STOR forskjell.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...