audun88 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvilket av de overnevnte hk. burde jeg velge...........skal klokke(xp2500). Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 AN7 har vist seg å ha mye feil og problemer, så NF7 er nok det beste valget, ihvertfall til det kommer nyere revisjoner av AN7. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvilke feil å mangler er det vi snakker om her da, har en kompis som har bestilt det skjønner du... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvilke feil å mangler er det vi snakker om her da, har en kompis som har bestilt det skjønner du... Ta en titt her feks. http://www.xtremesystems.org/forums/showth...&threadid=23042 Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hmm, ser ut som mange har problemer med det ja... får se når han får kortet sitt, forhåpentligvis fredag... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Vel, den linken der sier bare at du ikke kan skru opp fsb`n over 225 elns..ingenting annet.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Vel, den linken der sier bare at du ikke kan skru opp fsb`n over 225 elns..ingenting annet.. Jo, les utover i tråden. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Stygg sak... noen erfaringer her i landet? Jeg får tak i kortet mitt på fredag, skal rapportere da. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Fikk kortet hans i dag, så da blir det sikkert litt testing utover kvelden, når vi har fått rigga opp waterchilln. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Hmm. dette så ikke bra helt bra ut, nei. Noen som tør gjette på hvor lang tid det tar til det kommer en ny utgave? Men altså, sånn som det ser ut i den tråden på Xtreme Systems er det hovedsaklig bare overklokking den ikke er så god på? Æsj... Får vel vente noen uker, eller bare gå for nf7-s som var den opprinnelige planen... Endret 8. desember 2003 av RolloThomasi Lenke til kommentar
hainz Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 NF7-S meget bra for overklokking. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vil tro at bios-oppdateringer vil også fikse det problemet. Men bare et guess. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 For min del er jeg ikke så interessert i FSB'r noe særlig over 200, er bare ikke så keen på å kjøpe et kort med mere <B>alvorlige</B> barnesykdommer. (Sitter fremdeles på et gammelt KT7, og man kan si at jeg har angra litt på at jeg ikke brukte noen kroner ekstra på KT7a. -Men lite visste jo jeg om sånt på den tida.) Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 samme om du går for NF7 eller NF7-s eneste forskjell er firewire og S-ATA. Trenger du ikke det sparer du fort 3-400kr. Lenke til kommentar
luresau Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har ikke NF7-s også en annen SB enn nf7? Lenke til kommentar
guso Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Stygg sak... noen erfaringer her i landet? Jeg får tak i kortet mitt på fredag, skal rapportere da. Hvor blir det av rapporten? Fikk også mitt kort på fredag og er ikke særlig imponert over klokke egenskapene, kanskje fordi jeg har fått den nyeste 2500+ som har låst multipler Kommer ikke opp til 200FSB engang, før det klikker Hvilke "timings", kjører du på? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har ikke NF7-s også en annen SB enn nf7? Jeg er ikke helt sikker på akkurat det, men jeg tror at s'en har en bedre lydbrikke Lenke til kommentar
Ash Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 [quote name='Bjarnez' date='08/12/2003 : 10:34'] samme om du går for NF7 eller NF7-s eneste forskjell er firewire og S-ATA. Trenger du ikke det sparer du fort 3-400kr. [/quote] Eh ja pluss at NF7 bruker Realtek lyd mens NF7-S har skikkelig Soundstorm lyd. Southbridgen er forskjellen og det er i mine øyne en STOR forskjell. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har akkurat fått meg abit an7 nå. Kan ikke si at jeg har lagt merke til noen problemer akkurat. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har selv NF7 V2.0 og kjører fsb 232,67MHz DC (2-2-3-11), m.a.o. er ikke akkurat kortet dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå