knopflerbruce Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Tenkte jeg kunne lage en tråd for de prosjektene jeg har innen vannkjøling, også fremtidige - så kan folk gi litt feedback om de ønsker det. Åpner førstepost med et jalla testoppsett for DDC-pumper jeg satt opp forleden: (Uskarpt, UNNSKYLD) Funket rimelig bra, men gud bedre hvor fort restop'en blir tom når pumpen begynner å kjøre. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2017 ...og det jeg EGENTLIG bygger er dette: Alphacool Monsta 3x120mm m/6x GT AP-15 ASUS Rampage IV Extreme, 2x ASUS GTX 980ti Strix m/EK fullcover, 3930k under en EK Supremacy EVO Gold edition Flowmeter og temperatursensor: Custom radiator"feste" (skal en slik til lenger opp i kabinettet). I den øverste 5 1/4"-slotten står en EK-SBAY DDC. Synes res er tålelig lite, men den saken lå nå og slang... synd å ikke benytte den. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2017 Ang. y-splitten er det for å ha anledning til å kløre skjermkort i parallell med hurtigkoblinger mellom. Strix-dealen fikk jeg tak i etter at bygget var ganske langt ute i planleggingsstadiet, opprinnelig var tanken å kjøre et par GPU-only blokker på to GTX980. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Y-splitt ble bare herk. Fjernet ved oppgradering til 1080. Note to self: plugge i SLI-kabler... Ble også drittlei res i 5 1/4" brønn. Det der får gå inntil det enten blir dual-pump eller iwaki, som skjer når jeg får tak i 2x140mm rad til å ha i topp. Endret 14. mars 2017 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå