AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 jeg har likt en gutt veldig godt en god stund nå og han like meg også tilbake. vi har funnet på mye i det siste og koser oss masse sammen. problemet er at kompisen hans også liker meg og blir såret når vi prater og er sammen. dette gjorde at han sluttet å snakke med meg og sa at det ikke er på grunn av hva han vil, men hva som er greit for kompisen hans, fordi det betyr mye. jeg skjønner hvorfor han priorieter venner fremfor meg, men det er helt jævlig å sitte igjen uten å egentlig få gjort noen ting.. forslag til hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 7c814...91c Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Han vil heller bevare vennskapet fordi han anser deg som midlertidig. Innse det, og du vil ikke lenger betrakte ham som et tap. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Moderatormelding Trådtittel er endret til noe mer beskrivende, i henhold til retningslinjene punkt 2.Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Det er ingenting du kan gjøre. Ingenting du sier eller gjør ved dette punktet kan skru klokken tilbake. Det eneste du kan gjøre er å være ærlig og ikke finne på å tulle med dem begge. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Helt utrolig at kompisen ikke bare kan ligge unna. Normalt vil følelsene dabbe av etter hvert når dette ikke er gjensidig. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Haha! Det høres jo rent komisk ut. Droppe dama fordi kameraten også får lyst til å pule på henne? De er vel litt på hverandre også, da Ikke at det er noe galt i det, jeg leser bare mellom linjene Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) Det der husker jeg var helt vanlig når jeg var i tenårene. 'Bros before hoes'. Var det slik at kompisen din hadde følelser for en jente, enten han hadde sjans eller ikke, så fant man seg en annen jente. Og så tok det en måned/to, og så hadde kompisen din gått videre og det var bare å forsyne seg. Merkelige linjer du fant mellom linjene, Invader Zim. Har nok absolutt ingenting med det å gjøre Endret 21. januar 2017 av G27 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Det der husker jeg var helt vanlig når jeg var i tenårene. 'Bros before hoes'. Var det slik at kompisen din hadde følelser for en jente, enten han hadde sjans eller ikke, så fant man seg en annen jente. Og så tok det en måned/to, og så hadde kompisen din gått videre og det var bare å forsyne seg. Merkelige linjer du fant mellom linjene, Invader Zim. Har nok absolutt ingenting med det å gjøre Jojo at man respekterer en eks osv er en ting. At man respekterer at en kamerat liker ei dame respekterer man også, men det JEG tolket var at de hadde vært "på 'an" en "stund" noe som antydet for meg at kameraten kommer i ettertid og påpeker at han også vil ha samme mus og derfor ingen skal få Lenke til kommentar
Gladjenta Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Han er nok ikke nok interessert i deg. Hadde ikke orket å bry meg om han når han velger kompisen framfor deg. Gå videre er mitt råd Da skal du se han kommer springende! Da innser han nok hva han mister, om han er glad i deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå