GolfBag Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ok, dette er bare en morsom og litt underholdende tråd... Alle har vel et forhold til GTA, nå tenker jeg på versjon 1. og 2. Der var det rekker med folk vi kunne kjøre ned og få maange poeng. Problemstillingen er som følger: Hvilken bil hadde vært best/kulest til å gjøre dette med for real? Venter ikke at noen skal ta dette seriøst... litt morsomt må man få lov å ha det. Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 en eller annen bil med bakhjulstrekk og stor motor. Så kan man bare trampe flat fjøl og slå hele gjengen i bakken mens bilen ligger sidelengs. Spektakulært iallefall Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hvis du mener hvilken bil som hadde vert kulest og meia ned folk på gate med i virkeligheten så må jeg si Morgan Aero 8 bare se på den fronten .. perfekt laget for å ta imot mennesker og splat! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Selv tror jeg at en Volvo fra 1980-tallet kunne ha gitt mest for pengene... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) En Mack Titan Truck Fronten er konstruert til å ta imot kenguruer og kuer som kommer i veien når disse "frakttogene" raser gjennom den austalske ørkene mellom to byer i 150 MPH på nattestid Sjåføren merker det visst ikke engang (han sitter så høyt at han ser ikke rett fremfor bilen) Endret 1. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 En aldri så liten Hummer Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 En Mack Titan Truck Fronten er konstruert til å ta imot kenguruer og kuer som kommer i veien når disse "frakttogene" raser gjennom den austalske ørkene mellom to byer i 150 MPH på nattestid Sjåføren merker det visst ikke engang (han sitter så høyt at han ser ikke rett fremfor bilen) 150 mph? tror du tar litt feil der jah... 150 ---- x 100 = 250 60 Aldri i livet om en lastebil kommer opp i den farten, ikke nubbekjangs. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ville heller hatt Morgan Aero 8 .. tenk å slipt den plata i bunn og kjørt å kappa av føttene til folk! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Ojj, ja den la jeg ikke merke til... kult. En formel 1 har jo også en slik tynn frontspoiler, og så kjører den en del fortere. Hva med en formel 1? Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hehe, det var en hissig trailer men 240 Kmt er vel litt i ivrigste laget selv om det er flatt og rett fram! Kul ern i allefall! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) En Mack Titan Truck Fronten er konstruert til å ta imot kenguruer og kuer som kommer i veien når disse "frakttogene" raser gjennom den austalske ørkene mellom to byer i 150 MPH på nattestid Sjåføren merker det visst ikke engang (han sitter så høyt at han ser ikke rett fremfor bilen) 150 mph? tror du tar litt feil der jah... 150 ---- x 100 = 250 60 Aldri i livet om en lastebil kommer opp i den farten, ikke nubbekjangs. De der kjører laaaaaaaangt (noen av dem krysser Australia, altså fra østkyst til vestkyst), altså mer en god nok tid til å få opp farten. Krever vist nok et strekke på 1km for å stoppe den uten fare for velt eller noe i den rettningen. Motoren er en 15liters V6'er som yter 600hk @ 1900 og 2780nm @ 1000-1400. Standard kapasitet for drivstoff er 1000liter (2x500liter), mens maks er 2000liter (4x500liter). Har ikke funnet noen toppfart på den, men 150mph kan ikke være så langt unna virkligheten. Edit: må rette litt på deg. 150mph = 241km/h Edit#2: den har 18 gir fremover og 4 bakover. Lurer på hvordan den girkassen ser ut jeg Endret 1. desember 2003 av ernie85 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Nå må dere huske på at ørkenen i Australia ikke akkurat har noen oppmerka svingete motorvei. De kjører stort sett rett fram, bortsett fra den opplagte ruta så de ikke kjører helt på trynet feil såklart. Har sett en dokumentar om sånne "Road Trains", de har ei vanvittig fart, og de stopper ikke for noenting. Husker Lonely Planet folka var i australia på sykkeltur, og det lå haugevis med moste kenguer og kyr ved sida av den såvidt synlige veibanen. Tror ikke truckførern merker det om de meier ned et stort dyr. Så fort kjører de faktisk. Rett frem 90% av tida..cirka som et rutefly. Veiene i midtvesten i USA er også sånn..Rett frem så lenge du kan se, helt til horisonten går i ett med veien. Endret 1. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Et slikt vogntog kjører ikke i 150mph, det må da dere også skjønne. 100mph og det er MAX... Hvordan har du tenkt å dra godt over 100tonn i ei fart på 240km/t med en bil som er like aerodynamisk som en middels murstein? Grunnen til at den har 18 gir er den samme som hvorfor den har 4 i revers. Fordi det er innmari tungt å ta løst så man trenger fryktelig lav (eller høy, alt etter hvordan man vil definere det) utveksling Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nå sykler vi jo ganske kjapt off-topic her da..i minst 200 MPH Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg ville nok brukt denne jeg:' Så kan jeg mose di inn i fronten og opp på panseret og bakki planen hvor de blir kasta ut igjen..... Elvis has left the buildning!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Leste en artikkel/intervju om roadtrains i Australia. Forfatteren hadde vært med på en tur tilsvarende Paris - Moskva tur retur, altså tilsammen 6000km. Det ble tilbakelagt på ca 116timer, altså gjennomsnittlig 51km/h men det er inklusivt av og pålessing av 200kyr. Nå vet jeg ikke om de 150mhp'ene til Bitex er basert på trucken alene uten vogner, men jeg vil nå konvertere de til 150km/h etter at jeg leste artikklen igjen. Edit: hvorfor ikke gjøre ting litt mer krystallkart? Endret 1. desember 2003 av ernie85 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg så noe på discovery om de lastebilene der nede .. de gikk mye kjappere enn 51km/t gjennom ørknen .. de kjørte forbi småbiler i stor fart og helikopteret klarte ikke å holde følge .. om det var den eller en annen vet jeg ikke .. men han krokkodille kisen hadde det ******* gøy (ja .. jeg så faktisk på det) Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 de gikk mye kjappere enn 51km/t gjennom ørknen 51km/t i gjennomsnitt betyr ikke at de gikk med konstant fart på 51km/t gjennom ørkenen, einstein Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg så noe på discovery om de lastebilene der nede .. de gikk mye kjappere enn 51km/t gjennom ørknen nå er det altså 51km/h gjennomsnittlig MED av og pålessing av kyr som ikke gjør som føreren vil da, altså er den faktisk farten en del høyere. Tipper rundt 100km/h på det meste. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 klarover hvor raskt de stapper de kyra inn i der eller .. de tar ikke en og en hvis det er det dere tror og hvis de kjørte rundt 100 så er mormora mi sin yaris en sportsbil (den er jo den mest sporty bilen av den typen jeg har kjørt ... men likevel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå