Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhh den her er vasnskelig. Tror jeg spilte det da jeg var kanskje 8 i sånn 2009 cirka? Det var et BBC? spill man lastet ned, med et ikon som et dinosaurfotavtrykk.

Spillet gikk ut på at du styrte en eller flere dinosaurer og gikk rundt og gjorde ting. Det er ikke Dinosaur Planet, vet jeg. Det var i 3D og gratis, men grafikken var ikke så topp notch.

Skulle gjerne fått spilt det igjen etter alle disse årene!

Lenke til kommentar

Gammel spill fra 90 tallet,

Du styrer ett kjøretøy(stridsvogn hvis jeg husker rett. Kan være flere flere kjøretøy å velge mellom, men jeg husker ikke) top down view, du starta i en garasje og kjørte rundt sprengte bygninger, kanoner, mur og andre kjøretøy. Du kunne legge miner ut. Spille kunne også spilles i split screen.

Trudde spille het tank, men jeg finner ingenting på nette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Prøver å finne et spill! Spilte det for kanskje en 10 år siden. Husker jeg fikk det med på en sim-city plate. Det fulgte med et par forskjellige demoer av spill i tillegg til sim-city, sammen med da selvfølgelig demoen av det spillet jeg prøver å finne.

Spillet var et strategispill noe liknende Red Alert om jeg ikke tar helt feil, men mer sentrert mot indianere og magi.

Husker man kunne caste bla fluesvermer (?) mot fientlige tropper i tillegg til annen magi.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Tror jeg prøver meg på en forespørsel hos dere.

Dette er datert 11-13 år tilbake. Morsan lånte en gang et spill på biblioteket til pcen vår hjemme. Husker svært lite av spillet utenom at jeg spilte en mannlig hovedrolle (mulig det var en gutt).

Tingene jeg husker er at huset man bodde i var uti skogen og hadde en geit på taket :S

Første hindringen man møtte på reisen var et troll man måtte lure, og når du greide det fikk man et par hjernstøvler/sko.

Var og en kirkegård med en del spøkelser man måtte kommer seg gjennom. Og mulig det var snakk om en drage og..

Utenom det så husker jeg svært lite rundt handlingen i spillet. 

Blir ikke lei meg i det hele tatt om jeg ikke finner spillet.

Takk på forhånd =)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøver å finne et spill! Spilte det for kanskje en 10 år siden. Husker jeg fikk det med på en sim-city plate. Det fulgte med et par forskjellige demoer av spill i tillegg til sim-city, sammen med da selvfølgelig demoen av det spillet jeg prøver å finne.

Spillet var et strategispill noe liknende Red Alert om jeg ikke tar helt feil, men mer sentrert mot indianere og magi.

Husker man kunne caste bla fluesvermer (?) mot fientlige tropper i tillegg til annen magi.

Noen som kan hjelpe?

Populous: The Beginning.

Lenke til kommentar

Dette er datert 11-13 år tilbake. Morsan lånte en gang et spill på biblioteket til pcen vår hjemme. Husker svært lite av spillet utenom at jeg spilte en mannlig hovedrolle (mulig det var en gutt).

Tingene jeg husker er at huset man bodde i var uti skogen og hadde en geit på taket :S

Første hindringen man møtte på reisen var et troll man måtte lure, og når du greide det fikk man et par hjernstøvler/sko.

Var og en kirkegård med en del spøkelser man måtte kommer seg gjennom. Og mulig det var snakk om en drage og..

Takk på forhånd =)

Det er ikke Gobliiins trilogien?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dotemu.gobliiins

• Liker 1
Lenke til kommentar

Addams Family?

Takk på forhånd =)

Det er ikke Gobliiins trilogien?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dotemu.gobliiins

Mener det var et førsteperson eller tredjepersonsspill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...