Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Heart of Darkness? Lenke til kommentar
Athlestone Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Åhh den her er vasnskelig. Tror jeg spilte det da jeg var kanskje 8 i sånn 2009 cirka? Det var et BBC? spill man lastet ned, med et ikon som et dinosaurfotavtrykk. Spillet gikk ut på at du styrte en eller flere dinosaurer og gikk rundt og gjorde ting. Det er ikke Dinosaur Planet, vet jeg. Det var i 3D og gratis, men grafikken var ikke så topp notch. Skulle gjerne fått spilt det igjen etter alle disse årene! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Noen som vet hvor dette er fra? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 The division er det ikke? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) The division er det ikke? Ser slik ut, takker, lurt på en stund hva slags spill det var. Edit Og nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke har funnet det, release i 2016. Endret 7. desember 2015 av Mechablast Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Gammel spill fra 90 tallet, Du styrer ett kjøretøy(stridsvogn hvis jeg husker rett. Kan være flere flere kjøretøy å velge mellom, men jeg husker ikke) top down view, du starta i en garasje og kjørte rundt sprengte bygninger, kanoner, mur og andre kjøretøy. Du kunne legge miner ut. Spille kunne også spilles i split screen. Trudde spille het tank, men jeg finner ingenting på nette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Return Fire, kanskje? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Minnet meg om Firepower, men husker ikke om man kunne spille Split screen eller velge kjøretøy. Men den splat-lyden når du kjørte over folk var nice. Endret 12. desember 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Minnet meg om Firepower, men husker ikke om man kunne spille Split screen eller velge kjøretøy. Men den splat-lyden når du kjørte over folk var nice. Firepower ligner, men jeg er usikker om det er det spille. Lenge sia jeg har spilt det. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) nvm Endret 20. desember 2015 av SpillRune Lenke til kommentar
Athlestone Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Har ett annet ett her, spilte det kanskje 2007-2008? Det var en slags Tog simulator, men usikker. Tror den hadde noe med Hornby å gjøre Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Hornby... Virtual... Railway? https://en.wikipedia.org/wiki/Hornby_Virtual_Railway Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Prøver å finne et spill! Spilte det for kanskje en 10 år siden. Husker jeg fikk det med på en sim-city plate. Det fulgte med et par forskjellige demoer av spill i tillegg til sim-city, sammen med da selvfølgelig demoen av det spillet jeg prøver å finne. Spillet var et strategispill noe liknende Red Alert om jeg ikke tar helt feil, men mer sentrert mot indianere og magi. Husker man kunne caste bla fluesvermer (?) mot fientlige tropper i tillegg til annen magi. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 A shit det husker jeg faktisk. Spilte det ikke så mye så navnet er borte og lista over C&C Clones er ganske lang.. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Tror jeg prøver meg på en forespørsel hos dere. Dette er datert 11-13 år tilbake. Morsan lånte en gang et spill på biblioteket til pcen vår hjemme. Husker svært lite av spillet utenom at jeg spilte en mannlig hovedrolle (mulig det var en gutt). Tingene jeg husker er at huset man bodde i var uti skogen og hadde en geit på taket :S Første hindringen man møtte på reisen var et troll man måtte lure, og når du greide det fikk man et par hjernstøvler/sko. Var og en kirkegård med en del spøkelser man måtte kommer seg gjennom. Og mulig det var snakk om en drage og.. Utenom det så husker jeg svært lite rundt handlingen i spillet. Blir ikke lei meg i det hele tatt om jeg ikke finner spillet. Takk på forhånd =) 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Prøver å finne et spill! Spilte det for kanskje en 10 år siden. Husker jeg fikk det med på en sim-city plate. Det fulgte med et par forskjellige demoer av spill i tillegg til sim-city, sammen med da selvfølgelig demoen av det spillet jeg prøver å finne. Spillet var et strategispill noe liknende Red Alert om jeg ikke tar helt feil, men mer sentrert mot indianere og magi. Husker man kunne caste bla fluesvermer (?) mot fientlige tropper i tillegg til annen magi. Noen som kan hjelpe? Populous: The Beginning. Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Tror jeg prøver meg på en forespørsel hos dere. Dette er datert 11-13 år tilbake. Morsan lånte en gang et spill på biblioteket til pcen vår hjemme. Husker svært lite av spillet utenom at jeg spilte en mannlig hovedrolle (mulig det var en gutt). Tingene jeg husker er at huset man bodde i var uti skogen og hadde en geit på taket :S Første hindringen man møtte på reisen var et troll man måtte lure, og når du greide det fikk man et par hjernstøvler/sko. Var og en kirkegård med en del spøkelser man måtte kommer seg gjennom. Og mulig det var snakk om en drage og.. Utenom det så husker jeg svært lite rundt handlingen i spillet. Blir ikke lei meg i det hele tatt om jeg ikke finner spillet. Takk på forhånd =) Det er ikke Gobliiins trilogien? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dotemu.gobliiins 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Addams Family? Endret 19. februar 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) . Endret 19. februar 2016 av Nlklas Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Addams Family? Tror jeg prøver meg på en forespørsel hos dere. Dette er datert 11-13 år tilbake. Morsan lånte en gang et spill på biblioteket til pcen vår hjemme. Husker svært lite av spillet utenom at jeg spilte en mannlig hovedrolle (mulig det var en gutt). Tingene jeg husker er at huset man bodde i var uti skogen og hadde en geit på taket :S Første hindringen man møtte på reisen var et troll man måtte lure, og når du greide det fikk man et par hjernstøvler/sko. Var og en kirkegård med en del spøkelser man måtte kommer seg gjennom. Og mulig det var snakk om en drage og.. Utenom det så husker jeg svært lite rundt handlingen i spillet. Blir ikke lei meg i det hele tatt om jeg ikke finner spillet. Takk på forhånd =) Det er ikke Gobliiins trilogien? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dotemu.gobliiins Mener det var et førsteperson eller tredjepersonsspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå