Rookie_NO Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Apropos eldre spill hvor man kjørte en sykkel som skulle hoppe over ting: Jeg husker et spill som het "Kick Start" tror jeg det var. Var vel et trial aktig spill, DER brukte jeg mye tid der, andre som husker dette? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Leter etter et spill jeg husker jeg spillte sammens med en kompis for mange år siden, ingen av oss husker hva spillet heter. hint: * et slags sykkelspill * super nintendo * jo lengre du kom i spillet jo bedre sykkel får du(tror jeg da) * mener på at sykklene hadde bare et hjul * banene var så å si rett fram, med loop å hinder om jeg ikkje husker feil * sykklene hadde ansikt? noen som vet hvilket spill jeg tenker på? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Høres nesten ut som Excite Bike, bortsett fra at det var til NES. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Høres nesten ut som Excite Bike, bortsett fra at det var til NES. 8570434[/snapback] Nope , er ikke det spillet. Kan legge til at det er sykkelrace spillet går ut på, altså trøsykkel på et hjul. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Du tenker nok på Uniracers. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Du tenker nok på Uniracers. 8570797[/snapback] Jepp, det er spillet jeg var ute etter. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ok, da lurer jeg på et spill til her: * Nintendo Entertainment System spill * Grønn? Kanin/hare i verdensrommet * Skyte spill Håper dette hjelper dere til å skjønne vilket spill jeg tenker på!! noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Ok, da lurer jeg på et spill til her: * Nintendo Entertainment System spill * Grønn? Kanin/hare i verdensrommet * Skyte spill Håper dette hjelper dere til å skjønne vilket spill jeg tenker på!! noen som vet? 8581370[/snapback] Jazz Jackrabbit? Eventuelt Jazz Jackrabbit 2 Wikpedia - Jazz Jackrabbit Wikipedia - Jazz Jackrabbit 2 Endret 10. mai 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Et Båtstrategi Spill jeg spillte for en del år siden der du bare hadde byggninger og båter, Tror det hetet noe som "A... Conquest" og begynnelsen viste de en film der noen romere slåss fra båt til båt og etter på tok de dem til fange også henrettet de en fyr så kom en drage og fyrte flammer. Ufattelig dårlig forklart men pliss prøv så godt dere klarer Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jazz Jackrabbit? Eventuelt Jazz Jackrabbit 2 Wikpedia - Jazz Jackrabbit Wikipedia - Jazz Jackrabbit 2 8582149[/snapback] Nope, desverre, ingen av de. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 *ett super nintendo spill *et skytespill, der du kunne finne forskjellige våpen *science fiction, du var som regel i romskip eller noe Noen forslag? Takk Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Beklager, men det der kan være en haug med forskjellige spill. Et som det muuuuligens er: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Fant ut hva spillet heter det heter Ancient Conquest. vet noen btw for det går an og få tak i det? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg er på jakt etter navnet på et PC-spill. Det gikk ut på at du skulle styre et rederi. Altså kjøpe lastebåter, frakte last og tjene penger. Hvis jeg ikke husker helt feil er spillet på dansk, eventuelt norsk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ports of Call, evt. Ocean Trader. Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Husker et spill jeg spilte for lenge siden på pc. Handlet om en fyr som bodde i et lykkelig i et lite hus, men så kom en stor robot å kjørte over huset hans, han ble forbanna å bestemte seg for å jakte på roboten. noen som vet hvilket spill jeg snakker om? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva heter (animasjons?)programmet? (Er som et spill, for meg, så) - Commodore Amiga - Hadde noen bygd inn-demoer i programmet (En animasjon var sånn at man så en person på dass som fjertet så hardt at han fløy ut i rommet. Hysterisk) (En annen animasjon var med en gammel mann med hagle som hadde besøk av en innbruddstyv. Inneholdt blodige scener.) - Hadde støtte for lyd. - Var enten en demo, eller et animasjonsprogram... Ikke sikker. Var så liten på tiden, at jeg nesten ikke husker hva det var. Var veldig morsomt, husker jeg... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 *ett super nintendo spill*et skytespill, der du kunne finne forskjellige våpen *science fiction, du var som regel i romskip eller noe Noen forslag? Takk 8601086[/snapback] sikkert starfox? Lenke til kommentar
Slykz Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har et spill jeg ikke husker navnet på.. Du begynner med og velge Våpen. drakt osv.. Så skal du på Jakt og skyte Bjørn, hjort, Fjellhjeit, Elg og rådyr og mer Tror d er fra 2003-2400 Og du kunne velge Map, Gress bane. Ørken, Snø, Osv Lenke til kommentar
_The_G-Man Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Eh, husker et eller annet sykkelspill jeg spilte da jeg var 5 år gammel. TROR man skulle slenge aviser rundt omkring og unngå hinder, men jeg er ikke helt sikker. Er heller ikke helt sikker på hvilken platform det var til, men det er mulig at det var en eller annen Segakonsoll (i så fall en som ble utgitt før utgangen av '95). Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå