Sirius Cobra Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tenker vel ikke på Driver? Men bilene hadde ikke våpen i Driver så det er vel ikke det. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tenker vel ikke på Driver? Men bilene hadde ikke våpen i Driver så det er vel ikke det. Nei, det er nok ikke Driver heller. Men slik jeg husker det kan grafikken faktisk minne litt om det. Jeg husker kun kjøring rundt i by og sånt. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Fant denne på en liste på Amazon, muligens spillet du tenker på? 007 Racing Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) EDIT: Ai, så Sirius Cobra allerede har foreslått Rogue Trip. Men det matchet veldig da Endret 17. juli 2013 av c7Nn Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Fant denne på en liste på Amazon, muligens spillet du tenker på? 007 Racing Det er noe i samme gate, that's for sure, men er heller ikke dette jeg mener Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Ble Carmageddon noen gang gitt ut på PS1? Auto Destruction ser ut som noe i den gaten EDIT: Fant en liste som du kan gå gjennom how Moby games http://www.mobygames.com/game-group/genre-car-motorcycle-combat/ Endret 17. juli 2013 av Sirius Cobra 1 Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ble Carmageddon noen gang gitt ut på PS1? Auto Destruction ser ut som noe i den gaten EDIT: Fant en liste som du kan gå gjennom how Moby games http://www.mobygames...orcycle-combat/ Det der Auto Destruct ser veldig likt ut! Dessuten mener jeg å huske den introen der, så dette kan være lovende! Må få testa det selv, så skal jeg let you know! Tusen takk for innsatsen, både til deg og dere andre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-DFhcx7Qx Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har grublet å søkt lenge etter et spill jeg spilte mye i min barndom. Det er et slags lek og lær spill tror jeg, der man skal komme seg videre med hjelp av å løse oppgaver på en robot som kommer av å til, samtidig tror jeg at man tok en heis opp og ned, og skal bekjempe en "gal professor" kan også huske at noen av oppgavene inneholdt et stort kart, spillet er 2D Høres litt ut som "Mattemysteriet", kan det være det? Lenke til kommentar
Primarch Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hei! Prøver å huske navnet på et spill til Sega Master System, og trenger hjelp med å finne ut hva det heter. Jeg husker ikke så mye av det, og har derfor lite hint og komme med, men det jeg husker er: - Man kunne kunne spille 2player med split screen - Man kunne f.eks velge en karakter som kastet spyd eller en som kastet bomber (e.l.) - 2D top scroller hvor man avanserte gjennom ta ut et gitt antall fiender nesten som et slags hero defence. - noen steder skulle det være 'vanskeligere' å avansere fordi eneste veien videre var over en bro eller gjennom en åpning i en vegg og fiender var mer sentrerte her. Ja, dette er et veldig lite utgangspunkt, men det er alt jeg husker - og håper derfor at det kanskje er noen som klarer se for seg hvilket spill det er. På forhånd takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Høres ut som Golden Axe eller en av oppfølgerne. Endret 31. juli 2013 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Spilte ett spill for omtrent 18 år siden(spillet var antagelig eldre) der man fløy ett jagerfly og kunne skyte ned fiendtlige fly med kanon og raketter. Man skulle i tillegg lande og ta av fra hangarskip, og jeg tror deler av handlingen foregikk i Syria eller Libya. Grafikken var så som så, og om jeg ikke husker feil spilte jeg spillet fra diskett. Jeg tror det het noe som F/A-14 tomcat, og etter å ha googlet fant jeg noe som lignet, men det var ikke til pc: http://www.google.no...Q9QEwAA&dur=428 Noen som har hørt om spillet jeg snakker om? Høres veldig ut som F/A 18 Interceptor som kom på Amiga og PC. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hvorfor er denne tråden flyttet til Konsollspill og Felles? Passet da bedre i Generell. Sikkert ingen som tenker på å klikke seg inn her for å finne den. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hvorfor er denne tråden flyttet til Konsollspill og Felles? Passet da bedre i Generell. Sikkert ingen som tenker på å klikke seg inn her for å finne den. Aner ikke, egentlig. La ikke merke til det før du sa det - har rapportert til en mod og så ser vi hva som skjer Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Aner ikke, egentlig. La ikke merke til det før du sa det - har rapportert til en mod og så ser vi hva som skjer ¯\_(ツ)_/¯ Fikset nå. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Gammelt spill. VGA-grafikk. Gikk rundt på en øy. Med Zombier på... Husker ikke om det var FPS eller klikke seg frem for hver scene. Men husker at det var veldig grafiske scener dersom zombiene fikk fatt i deg.... Og så husker jeg at det var mye jungel.... All hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg poster her istedenfor å lage ny tråd; Hvilket spill er dette? http://gyazo.com/8cd9617da1aa9cda379ebc21c7c3359a Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Xenoblade Chronicles. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Gammelt spill. VGA-grafikk. Gikk rundt på en øy. Med Zombier på... Husker ikke om det var FPS eller klikke seg frem for hver scene. Men husker at det var veldig grafiske scener dersom zombiene fikk fatt i deg.... Og så husker jeg at det var mye jungel.... All hjelp mottas med takk! dead island? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Tror nok ikke Dead Island regnes som VGA-grafikk. Vi må nok lengre tilbake enn det. Om vi sier FPS, pek og klikk samt mye jungel, kan det være Isle of the dead? 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Vi får bare innrømme at det er nok av brukere her som ikke har den ringeste anelse om hva VGA-grafikk er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå