Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kan kanskje ligne litt, men er jo helt forkjellig :) tror det kan være eldre. for det var ikke mye animasjon i spillet. og det var ikke fler characters. vet ikke om det hjelper.

man skulle ikke drepe noe. det var ikke det som var cluet i allefall.

Endret av Zartex
Lenke til kommentar

nja, grafikken er helt lik, men det er noe med det som ikke stemmer. kan hende jeg husker feil :) det er HELT likt men finner ikke igjen det JEG husker. pluss at jeg er rimlig sikker på at det var piler til å navigere med. men kan hende at dette spillet er en etterfølger av det jeg husker :) skal lastes ned å spilles. men tror ikke det er det jeg tenkte på :) fin om du/dere å jeg fortsetter å lete men dette er vel så nerme man kan komme det jeg husker.

kom på en annen ting. mener å huske noe om scrolls. som i tidsscrifter, vet ikke hva men mener at du skulle finne noen for å åpne en dør? litt usikker her som du sikkert skjønner :)

Lenke til kommentar

Scrolls er jo eit ganske standard element i fantasyspel. :p

Om det derimot var "Scrolls"i tittelen kan det jo vere Arena eller Daggerfall, dei første spela i The Elder Scrolls-serien. Viss ikkje kan det vere eit av Might and Magic-spela (men det er ganske mange av dei, så nøyaktig kva for eit vil eg ikkje gjette på), eller sjølve prototypen på førstepersons dungeon crawls, Ultima Underworld?

Eller var det meir peik-og-klikk og gåteløysing?

Må òg, i embets medfør, nemne at vi har ein tråd nettopp for spørsmål som dette: Spill ID-tråden. Eg kan ikkje flette denne tråden inn i den andre utan at svara vert rota til (dei vert blanda med kvarannan, fordi kronologisk overstyrer kontinuiteten i tråden), men vi får sjå kva som kan ordnast.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Et rimelig simpelt spill som jeg spilte for maange år siden på 123.spill eller noe i den duren.

Spillet gikk ut på at du hadde kontroll over en wrecking ball som stod plassert over en racing bane. Målet var å ødelegge samtlige av bilene i racet.

Spillet var utrolig morsomt før, men frykter jeg vil bli skuffet når(om) jeg prøver det igjen :)

Lenke til kommentar

Kanskje noen kan hjelpe meg, men jeg har veldig lite å gå på. Når jeg var ung, rundt 11-13 år kjøpte jeg det jeg tror er et RPG-spill til PC. Det eneste jeg husker er at man så karakterene ovenfra, og jeg mener at man kunne styre alle karakterene. Det var ihvertfall en kvinne med på laget, og en stor mann som ikke hadde hår, typisk muskelbunt. Man kunne bevege seg ute og inne, og spillet var veldig vanskelig. Noen forslag om hvilket spill jeg snakker om?

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sikkert mange som vet dette, så det blir forhåpentligvis lett for dere.

Du er påvei til en strand,(Normandie?) i en båt sammen med mange andre soldater,,du går i land på stranden og blir beskutt av (tyskere?) må gjemme deg bak de få barrikadene som er der og komme deg opp til skyttergravene osv osv..

Lenke til kommentar

Lite spørsmål her...

Er på jakt etter et spill jeg spilte for en del år siden.. Du spilte en dame som var politi eller noe lignende også skulle du rundt og slåss og arrestere "bad guys". Husker det var en del klatring over gjerder og at du faktisk arresterte de med håndjern og greier.. Husker ikke om det var noe kjøring..

Noen som har en anelse?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei hei , jeg er på leit etter et spill som begynner å dra på åra nå , det er i form av half life game grafikk

det jeg husker av spillet var at du var en vitenskapsmann i første person, som skulle løse forskjellige vitenskapelige oppgaver ...

Logoen på dette spillet er kansje det som gir en nøkkel er at den ser ut som en Reactor logo :)sånn lik denne

Jeg tipper årstallet er snakk mellom 98-2000 tallet , just a guess.

har ikke gitt opp håpet på denna^^

Lenke til kommentar

Gammelt spill. Muligens før 2000. Tror det er pek og klikk. På covered er det bilde av en fyr på rulleskøyter som holder på å falle (mulig det er noe rakett-greier på dem).

Tror det handlet om å finne opp ting. Det var på PC. Coveret var slik musikk-plater bruker idag.

Husker også at det var en politifyr med ett gjerde. Men det er stort sett det. Mulig det var strategispill-synsvinkel i spillet. Altså noe fugleperskektiv-greier.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...