Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser etter ett spill som jeg så vidt husker fra en artikkel jeg tror jeg så her.

alt jeg husker er at det var bilde av nybyggere som nettopp hadde gått i land i Amerika og man såg skipet ankret opp i bakgrunnen.

stilen var cartonish.

 

Høres ut som et av The Settlers spillene. Feks. The Setters 7 er ganske cartoonish.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Husker jeg hadde et spill til PS2 da jeg var liten. Man kjørte rundt med små biler som var nesten like korte som de var brede. Husker man kunne spille "bil-fotball", altså at man krasjet inn i en stor ball med bilen sin på en fotballbane, ellers så kunne man også kjøre rundt i en by. Tror det het et eller annet med «Adventure». Noen som har en anelse?

 

Edit: Fant det. Det var "Road Trip Adventure".

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Kom på et litt gammelt spill jeg ikke husker hva heter. Tror det fulgte med som demo på CD platen som fulgte med HjemmePC for mange år siden.

Så vidt jeg husker var de isometrisk view. Du var en fyr med et sverd, det var noe middelaldersk over det(kanskje). Ikke langt fra det første huset du starter i er det en del griser. Husker ikke så mye av oppdragene, tror heller ikke jeg kom så veldig lagt i spillet. Tror huset du starter i er din egen familie sitt hus, men bare du og moren er igjen. Mener å huske at når du gikk inn i huset så var veggene nede slik at du så alt i den etasjen og dermed ikke hadde noen laste tider.

 

Stort mer husker jeg dessverre ikke. Noen som kanskje har peil?

Endret av Saapa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kom på et litt gammelt spill jeg ikke husker hva heter. Tror det fulgte med som demo på CD platen som fulgte med HjemmePC for mange år siden.

Så vidt jeg husker var de isometrisk view. Du var en fyr med et sverd, det var noe middelaldersk over det(kanskje). Ikke langt fra det første huset du starter i er det en del griser. Husker ikke så mye av oppdragene, tror heller ikke jeg kom så veldig lagt i spillet. Tror huset du starter i er din egen familie sitt hus, men bare du og moren er igjen. Mener å huske at når du gikk inn i huset så var veggene nede slik at du så alt i den etasjen og dermed ikke hadde noen laste tider.

 

Stort mer husker jeg dessverre ikke. Noen som kanskje har peil?

Dink Smallwood?

Lenke til kommentar

Kom på et litt gammelt spill jeg ikke husker hva heter. Tror det fulgte med som demo på CD platen som fulgte med HjemmePC for mange år siden.

Så vidt jeg husker var de isometrisk view. Du var en fyr med et sverd, det var noe middelaldersk over det(kanskje). Ikke langt fra det første huset du starter i er det en del griser. Husker ikke så mye av oppdragene, tror heller ikke jeg kom så veldig lagt i spillet. Tror huset du starter i er din egen familie sitt hus, men bare du og moren er igjen. Mener å huske at når du gikk inn i huset så var veggene nede slik at du så alt i den etasjen og dermed ikke hadde noen laste tider.

 

Stort mer husker jeg dessverre ikke. Noen som kanskje har peil?

Dink Smallwood?

Dæven, rett spill :D Takk.

Lenke til kommentar

Noen som husker et Tanks spill? Spilte det for ihvertfall 10+ år siden, husker at når jeg spillte det så når jeg skjøt på noen kom det "cut-scene" som viste hvordan det gikk, Tror det var et turn-spill altså. Og du så på styrkene dine med fugleperspektiv. (Ikke red-alert vet jeg) Men du hadde bare kjøretøy, ikke infantri.

Som tanks og noen missil-launchere tror jeg.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg lurer på navnet på et lite indie-spill(på bare noen kilobytes) som var pop for noen år siden. Det var multiplayer hvor hvert lag hadde sin egen øy hvor man kunne bygge fabrikker og guns, og man kunne angripe fienden sin øy ved å fly eller kjøre båt. Det var full day/night syklus og hvis du var ute og fløy når det var mørkt var du screwed, for nettene var bekmørke.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Hei,

 

Er på utkikk etter et platform adventure-spill som er mulig å kjøpe på både ps store og steam. Jeg leste en del om det i sommer og kommer ikke på hva det heter nå som jeg har tid til det. Det minner visstnok mye om både mario 64 og banjo kazooie i spillestil. Noe vag beskrivelse, men jeg prøver lykken :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på navnet på et lite indie-spill(på bare noen kilobytes) som var pop for noen år siden. Det var multiplayer hvor hvert lag hadde sin egen øy hvor man kunne bygge fabrikker og guns, og man kunne angripe fienden sin øy ved å fly eller kjøre båt. Det var full day/night syklus og hvis du var ute og fløy når det var mørkt var du screwed, for nettene var bekmørke.

 

Fant ut navnet, A new Zero.

 

http://www.crypticsea.com/anewzero/

Lenke til kommentar

Jeg har lurt på hva et spill heter i 2 måneder nå, så da var det på tide å lage seg en brukerkonto.

 

Spillet jeg er ute etter er fra 98-03 tror jeg, et rpg/hack and slash med tredje persons perspektiv. Husker lite av innholdet i spillet men, jeg tror spillet startet et stykke utenfor en liten by som var en slags hovedbase. Det første stedet i spillet er i en stor myr og skog, jeg tror det skiftet fra natt til dag og. Husker spesielt at man kom til en liten øy på en innsjø der det var en høvding og en dame ved siden av han, og hvis man drepte de så fikk man en løvehode hjelm. Noen andre fiender var villsvin og goblins tror jeg, huff er så lenge siden :hm: (Er ikke så kjent kanskje, skjekket Gog.com men det var ingen av spillene de hadde)

 

Håper dette er nok info for at noen andre skal klare å finne ut av det. På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...