World Of Warcraft Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Dæven, trur det er riktig, takk Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Finnes det noe nyere spill lignende TIM (The Incredible Machine)? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Finnes det noe nyere spill lignende TIM (The Incredible Machine)? Kommer på to: EA Create (se hele traileren - starten ser ut som et Sims-spill noe det ikke er) http://www.youtube.com/watch?v=fo2GvOD_UCs&feature=relmfu Crazy machines elements http://www.youtube.com/watch?v=-VHlB2V7acs Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hei! Jeg er ute etter et gammelt 2D romskipspill jeg og en kamerat spilte da vi var yngre. Her er alt vi husker: Plattform: Windows Det var minst to spillere, kanskje mulighet for mer. Splitscreen Hver spiller kontrollerer et lite, trekantet romskip som man flyr rundt på et brett. Målet var så vidt vi husker bare å drepe hverandre. Brettene varierte litt, men jeg tror de fleste var inne i huler. Ulike våpen og power ups, blant annet var det mulig å bli usynlig. Tror det var mulig å gå tom for bensin, og da måtte man lande på en plattform for å få mer. Landing var vanskelig, og vi endte nesten alltid opp med å krasje i veggen og sprenge i stedet. En omtrentlig skisse fra hukommelsen Noen som kjenner igjen dette? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hei! Jeg er ute etter et gammelt 2D romskipspill jeg og en kamerat spilte da vi var yngre. Her er alt vi husker: Plattform: Windows Det var minst to spillere, kanskje mulighet for mer. Splitscreen Hver spiller kontrollerer et lite, trekantet romskip som man flyr rundt på et brett. Målet var så vidt vi husker bare å drepe hverandre. Brettene varierte litt, men jeg tror de fleste var inne i huler. Ulike våpen og power ups, blant annet var det mulig å bli usynlig. Tror det var mulig å gå tom for bensin, og da måtte man lande på en plattform for å få mer. Landing var vanskelig, og vi endte nesten alltid opp med å krasje i veggen og sprenge i stedet. En omtrentlig skisse fra hukommelsen Noen som kjenner igjen dette? Ahh det der var kjent. Spilte det gørrmasse selv: http://www.youtube.com/watch?v=s_YAe6nvr6E&feature=related Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Haha, jepp, der var det! Mange takk! Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har egentlig to gamle spill jeg har lyst til å vite hva heter. Det ene spillet er vel antagelig Win 95, er veldig lenge siden jeg spilte det, så jeg vet egentlig ikke. I spillet kunne man vel lage seg en lekesoldat, og sloss i forskjellige rom i huset. Er ikke helt sikker på dette, men jeg mener man måtte tjene seg opp penger for å oppgradere mye. De to typene lekesoldater man kunne lage var vel lekesoldater/mennesker og monstre/aliens. Det andre spillet er 2D, og man styrer en kanin. Var mulig å spille 2 player på det, og jeg tror det het noe med Jack. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Første høres ut som small soldiers og andre høres ut som Jazz Jackrabbit. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har egentlig to gamle spill jeg har lyst til å vite hva heter. Det ene spillet er vel antagelig Win 95, er veldig lenge siden jeg spilte det, så jeg vet egentlig ikke. I spillet kunne man vel lage seg en lekesoldat, og sloss i forskjellige rom i huset. Er ikke helt sikker på dette, men jeg mener man måtte tjene seg opp penger for å oppgradere mye. De to typene lekesoldater man kunne lage var vel lekesoldater/mennesker og monstre/aliens. Det andre spillet er 2D, og man styrer en kanin. Var mulig å spille 2 player på det, og jeg tror det het noe med Jack. Det andre spillet er ihvertfall Jazz Jackrabbit. Klassisk DOS-spill det der. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Takker Var begge de to spillene. Har gått og ergret meg over small soldiers i flere år, husket bare at det het noe med soldiers. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Dette er et playstation-spill hvor du blir utsatt for katastrofer og blandt annet må springe vekk fra en rullende stein. Husker dessverre ikke noe mer spesifikt. Noen som har en anelse? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Utsatt for katastrofer? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Resident Evil 4 har en scene hvor du må løpe unna en rullende stein. Det er vel en QTE-sekvens om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Kan være Crash Bandicoot 2 eller 3. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Det var til playstation-1. Du blir utsatt for jordskjelv og lignende ting. Ikke et særlig kjent spill, så det kan være vanskelig å finne ut. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Fant det ut! Incredible crisis var tittelen. http://www.youtube.com/watch?v=pToG1kCXwoo Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Ha ha, typisk japansk humor - love it. Husker spillet nå når jeg ser videoen, men jeg hadde aldri husket tittelen... Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Kanskje min tur til å spørre om et spill da: Joda det er et NES spill spilte det vel i begynnelsen av 99-00 det var ikke dne beste grafikken nei, og spille lagga seg bortover hele banen. Det var en liten gutt som hadde på seg en caps, han var ganske liten. Og det var om å gjøre å komme seg vekk fra rullene steiner som var i banen. Du hadde 5liv etter det var det gamer over Digget dette spille når jeg var rundt 5-7 år håper jeg for svår :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå