Sinsen Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Er på jakt etter et gammet pinballspill til Amiga 500, eneste jeg husker er at det var flere brett og ett av dem var en slags ville vesten bane. Pinball Dreams: http://en.wikipedia..../Pinball_Dreams Endret 18. mars 2012 av Sinsen Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Tror ikke det er den desverre, mener å huske at det hang oksehorn eller noe lignende på "veggen" på brettet. Edit: Mulig det var en saloon? Endret 18. mars 2012 av malmern Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ozelot, kan det være lillebror Interstate 82? EDIT: Annen mulighet er Crashday. Hverken. Det var ikke vanlige biler i dette spillet, og grafikken er 3d, og ligner litt på Red Faction : Guerrilla mtp. miljøet. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Tror ikke det er den desverre, mener å huske at det hang oksehorn eller noe lignende på "veggen" på brettet. Edit: Mulig det var en saloon? Silverball Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ozelot, kan det være lillebror Interstate 82? EDIT: Annen mulighet er Crashday. Hverken. Det var ikke vanlige biler i dette spillet, og grafikken er 3d, og ligner litt på Red Faction : Guerrilla mtp. miljøet. Wild Metal Country Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Silverball Sorry, ikke den heller, btw, det var et Amiga spill, ikke MS-DOS som Silverball er, vi hadde kun en Amiga 500 i huset på den tida av pcer. Lenke til kommentar
eMelisee Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Lurte på om noken kunne hjelpe meg ! Då eg var liten spelte eg og vennane mine et spel. Det minne litt om Ages of Empires, men eg er ganske sikker på at det ikkje er det spele. Det var fleire forskjellige lag (du kunne velge kor mange trur eg (opptil fire (ihvertfall gud, rød, blå))) og så valgte du kala farge du ville vere. Så var det guda eller noke liknande som kunne sende lyn og kaste forbannelsa trur eg. Eg er ikkje heilt sikker. Trur det var en eller anna gang rundt 97. Eg har prøvd å finne ut ka spele heite i nesten tre år! Vi finne det ikkje ut ! Er det noken som har en idé ?? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er vel ikke The Settlers II eller III? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Populous 3, kanskje Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Ai, det var et spill jeg hadde glemt, Populous 3 er et genialt spill! Endret 20. mars 2012 av malmern Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Fosøker å huske navnet på en FPS medieval fantasy spill. Var heftig blooding, og du kunne velge diverse classer å spille med. Føltes veldig som Hexen spillene. Synes å se for meg at spillets navn var bare ett ord. Endret 20. mars 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 så ikke blood eller blood 2? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Fosøker å huske navnet på en FPS medieval fantasy spill. Var heftig blooding, og du kunne velge diverse classer å spille med. Føltes veldig som Hexen spillene. Synes å se for meg at spillets navn var bare ett ord. Strife? Kan ikke huske at man kunne spille forskjellige klasser så rimelig skudd i blinde det her Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Fosøker å huske navnet på en FPS medieval fantasy spill. Var heftig blooding, og du kunne velge diverse classer å spille med. Føltes veldig som Hexen spillene. Synes å se for meg at spillets navn var bare ett ord. Heretic Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Eller Witchaven, men det hadde ikke klasser. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Nei, ingen av de så langt. Var ikke så gammelt grafikk som Wichaven. Endret 21. mars 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 det kan ikke være rott? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Var et spill som var med Windows 95 PCen fattern kjøpte en gang i tiden. Det er et skytespill, som befant seg i en ødelagt by tror jeg. Også var det monstre du drepte. Husker ikke om det var monstrene eller jeg som skøyt noe grønt. Du ser fra siden av, og det er 2D-grafikk tror jeg. Veldig lite informasjon, men hadde vært sabla gøy om noen vet hva det heter. ^^ Tror karakteren i spille hadde en litt "badass" utseende. Er ikke helt sikkert da. Husker også at du kunne sprenge bilene som sto i gata. Har grublet over dette i mange år Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hadde en gammel demoplate til playstation 1. Der var det er skytespill hvor du kunne velge mellom flere karakterer, men den eneste du kunne velge i demoen var denne "big momma", dette var en nokså feit person som løp rundt og skøyt, jeg husker at du mer eller mindre holdt inne skyteknappen og det ligna noe på en stråle det som kom ut, du oppgraderte denne med å plukke opp diverse stuff, som gjorde den tykkere (litt vagt i know ) Du så foresten ovenifra, og du var inni en bygning med en del turrets&folk som skøyt på deg, målet var vel å plukke opp nøkler i denne demoen for å komme deg gjennom bygget. Kunne tenkt meg å spille gjennom det ordentlige hvis noen har en idee om hva det heter? Jeg husker nokså godt hvordan det så ut hvis det er noen ledende spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå