Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
:hmm: Husker jeg spilte et månelandings-spill på Windows 3.1 for veldig lenge siden. Det var 2d og du styrte skipet med piltastene. Noen som har navnet på det? :)

7625799[/snapback]

Over 1 måned siden jeg spurte, og ingen svar :/

7899408[/snapback]

 

Det er vel ikke dette du mener?: Lunar Lander

7901014[/snapback]

Ikke det nei, men nesten likt. Er farger på det jeg snakker om. (Tror jeg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wii :) det var da bra. Good deed for the day, done :D

 

Noen som kan hjelpe meg da kanskje. Det var et adventure spill i DOS, i 16 farger. Jeg spilte bare shareware versjonen, altså demoen. Det starter med at du kræsjer med flyet ditt inne i en skog/jungel. Du beveger figuren med piltastene mens du må skrive inn kommandoene for hva du skal gjøre: Pick up water flask, pick up sandwich, look around osv. Etter å ha gått litt rundt i skogen/jungelen tror jeg du kommer til en landsby der du blir fanget og satt i et bur inne i en hytte. Der må du klare å komme deg ut. Hvis jeg ikke husker feil må du sette sammen en voodoo dukke som du må stikke en nål i for å ta ut vakta...

 

Det var alt jeg husker. Håper noen kan hjelpe meg med denne :)

Lenke til kommentar

Eg e ute etter et spill. Dette e vanskelig å forklare, fordi eg har bare spilt d en gang, men d var digg. Spillet e til Windows 95 og 98, muligens windows 2000/NT. Det har 3d grafikk kjørt gjennom Direct 3D trur eg. Når eg spilte det, så var man inne i en slags "borg", eller et stort labyrint aktig rom med mange etasjer. Så kunne man velge å spille en stor "mutant", nesten en bjørn uten pels og eg trur man kunne spille mange andre fantasy figurer. Man kunne gjøre spells trur eg og det gikk ut på å drepe dei andre (om eg ikkje tar feil). Når man døde eller nokke, så såg man figuren som drepte deg i 3. person. Noen som har en anelse om kass spill eg tenker på? Kan være eg har forklart helt feil, men ,hehe :p

Lenke til kommentar
Jeg husker et spill der man skulle utvikle et spill. Man skulle ansette forskjellige folk, velge hvilket type spill og så videre. Er godt mulig dette spillet var hjemmebrygget, men jeg husker ingenting sikkert her.

 

Noen som har peiling på hva dette spillet heter, eventuelt hvor jeg kan få tak i det?

7950260[/snapback]

GameBiz?

Lenke til kommentar

Spelte ein demo av eit spel ein gong, trur eg fikk demoen i eit PC-PLAY blad, skal vere veldig forsiktig med årstal sidan eg er veldig usikker, men vil tippe rundt 97-98 kanskje.

 

Spelet var eit strategispel og eg trur, sjølv om eg ikkje er heilt sikker, at "Peasants" var ein del av tittelen. Lurer på om det heitte "eitelleranna & Peasants" eller "Peasants & eitelleranna", men er usikker på det.

 

Håpar nokon her kjenner det igjen :)

7899827[/snapback]

 

Var det "Beasts & Bumpkins" ? - http://www.mobygames.com/game/windows/beasts-bumpkins

 

Det var en demo av dete spillet i PC-Play nr. 5 1997.

 

Fikk aldri prøvd det, men det ser litt ut som om det kan være det du mener...

7900491[/snapback]

 

Haha, yes, det stemmer! Takk takk! :)

Lenke til kommentar
Jeg husker et spill der man skulle utvikle et spill. Man skulle ansette forskjellige folk, velge hvilket type spill og så videre. Er godt mulig dette spillet var hjemmebrygget, men jeg husker ingenting sikkert her.

 

Noen som har peiling på hva dette spillet heter, eventuelt hvor jeg kan få tak i det?

7950260[/snapback]

GameBiz?

7955508[/snapback]

 

Ja, det var det! Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har lengtet etter et spill der man så ut som en skjelett-kis i finstasen, og gikk rundt og snakket med forskjellige personer. Skjelett-kisen ser akkurat ut som avataren til Beeblebrox.

 

Noen som vet hvilket spill jeg mener? Har lurt på det i lang tid... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...