Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leiter etter et spill jeg spilte da jeg var yngre... Er kanskje 7-8 år siden, og det var tilgjengelig gjennom "online.no"-konseptet til telenor. Man fikk en egen mailadresse og ett passord, så logget man inn på en nettsiden (online.no), så fikk man velge mellom maaange spill.

 

Spillet går ut på å "styre" en strand. Altså, sette opp hus og andre fasiliteter på stranda, trekke mennesker osv... Mener at tittelen på spillet har en C, eller ordet beach i seg.

 

Hadde vært morro å prøve det igjen! :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Så ut som en ganske god tråd for å finne gamle spill igjen så tenkte kunne prøve meg her også da.

Leter et gammelt strategispill som jeg spillte for lenge siden, husker ikke helt når det spillet kom ut men tror da det må ha vært rundt Warcraft 1 tiden, tror var bare demoen av spillte jeg hadde spillt. Husker ikke selve handlingen med det men tror det var ett eller annet med en prins eller noe sånt. Spillet er et strategi spill med en grafikktype lignende Warcraft 1. Av det jeg kan huske av demoen å spillestilen var første brettet hvor jeg husker ganske godt selve brettet. Vi startet med en liten base nede i midten på brettet, cirka midt brettet var det en base hvor var murer rundt den. i den basen var neon av får footmans eller hva de het i spillet som slåss mot fienden der, som regel så ble de drept der. byggingen å slik er mer eller mindre som alle de andre strategispillene. men når man skulle trene soldater måtte man første kjøpe / produsere de våpene man trengte for de krigerne man ville ha. Andre brettet tror jeg vi skulle eskortere en dude bort til ei flåte ved ei elv som var oppdraget eller noe sånt. sikkert ikke så veeeldig god forklaring av spillet, men hadde blitt overlykkelig om det er noen andre ute der også som husker å ha spillt dette spillet å fremdeles husker namnet på det ;)

Lenke til kommentar

Det var et FPS skytespill som jeg spilte for ca 10 år siden, navnet var et rart et, men det var et platform spill der du gikk rund og fant forskjellige våpen oppdraget tror jeg var å drepe flest mulig, men jeg er ikke sikker, et av våpnene var en slags missil, og du kunne styre missilen rundt om kring mappet.

 

Hadde minigun og granatkaster osv...

Lenke til kommentar

Jeg leter etter et gammelt bil-spill, det var et flerspiller spill hvor man kjørte rundt i monstertrucks og kjørte på powerups og slo ut andre spillere. Det var til PC, og det var rundt den tiden Red Alert 1 hadde kommet ut.

 

Big red racing?

 

Det var et FPS skytespill som jeg spilte for ca 10 år siden, navnet var et rart et, men det var et platform spill der du gikk rund og fant forskjellige våpen oppdraget tror jeg var å drepe flest mulig, men jeg er ikke sikker, et av våpnene var en slags missil, og du kunne styre missilen rundt om kring mappet.

 

Hadde minigun og granatkaster osv...

 

Unreal tournament.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter et gammelt bil-spill, det var et flerspiller spill hvor man kjørte rundt i monstertrucks og kjørte på powerups og slo ut andre spillere. Det var til PC, og det var rundt den tiden Red Alert 1 hadde kommet ut.

 

Monstertruck Madness 2?

 

Nei det er ikke det. Tror ikke det hadde Monstertruck i navnet sitt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Robinson ja! Det har jeg, etellerannet sted... husker jeg aldri runna det og ble kjempesint :p

 

Uansett, jeg lurer på, det er et spill som er veldig nytt, er ikke sikkert det har kommet ut engang. Eneste jeg husker var en video som ble lagt ut på gamer.no for lenge siden (før splittingen er jeg ganske sikker på). Videoen handler om en mann som løper fra noen, militæret kanskje, fordi han har en, eller har sett en vannflaske.

Tror ganske sikkert det hadde skjedd noe med verden og det var vannmangel.

 

Noen ide?

Lenke til kommentar

Jeg leter etter et gammelt bil-spill, det var et flerspiller spill hvor man kjørte rundt i monstertrucks og kjørte på powerups og slo ut andre spillere. Det var til PC, og det var rundt den tiden Red Alert 1 hadde kommet ut.

stunt gp?

 

Det er nok ikke Stunt GP, men det er veldig likt. I det spillet jeg snakker om er det snakk om powerups og slikt.

Lenke til kommentar

Dette er ett online barne jente-spill, fra noen år tilbake. Vet ikke helt om det forsatt finnes, og det er vel det jeg lurer mest på!

 

Koseptet er at du lager deg en slags jente figur eller en "babe" og drar inn i forskjellige "soner" eller "verdener" og når du kommer inn dit, skal man dra inn i forskjellige spill, så skal man være b*itch mot noen jenter, og rose andre! Og utifra hvordan det går, vinner man ved å bare være en person igjen! Du får dermed poeng, og kan få kulere klær.

 

Noen som vet hva dette heter/het og eventuelt hvor man finner frem til det?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...