Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Det kan høres ut som The Secret of Monkey Island. Her har hovedpersonen på seg grå/hvitt antrekk, man går rundt og plukker med seg ting, og i begynnelsen av spillet blir man kastet utenfor brygga knytt fast i et anker hvor man kan bevege seg på sjøbunnen sammen med fiskene.

 

Takk for svar, men det er nok dessverre ikke det. Tror spillet jeg tenker på er langt mer "barnslig", mest sannsynlig enda enklere (uten kommandoer). Takk for helpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på utkikk etter et action-/rollespill til Super Nintendo som jeg spilte for 8 - 9 år siden. Jeg er 90% sikker på at tittelen hadde noe med drager og gjøre, man så det ovenfra, man førte et sikte rundt omkring på skjermen for å skyte slemmingene som ville kverke deg og det hadde svensk tekst.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Kan spørre igjen men tror jeg aldri finner dette spillet mitt igjen som jeg har tenkt på flere ganger men finner aldri navnet på det eller noe rundt spillet.

 

Det er et strategi spill som kom rundt 1999 eller noe. Litt usikker husker jeg var liten også spilte jeg det. Er 18 i dag der etter ble født 1990.

 

Spillet handlet om orker også andre raser. Tror egentlig det bare var to raser.

 

Husker at spillet var litt mørkt, husker det var blå terreng med mye rart rundt også videre. Spillet gikk ikke på rund gang.

 

Tror du kunne være mennesker også. Husker at spillet var med en k-komputer CD som jeg har hivd for lenge siden. Angrer på det.

 

Vis noen tror de veit det bare link. Bryr meg ikke om dere tar feil. Hjelp er hjelp uansett :)

Lenke til kommentar
Kan spørre igjen men tror jeg aldri finner dette spillet mitt igjen som jeg har tenkt på flere ganger men finner aldri navnet på det eller noe rundt spillet.

 

Det er et strategi spill som kom rundt 1999 eller noe. Litt usikker husker jeg var liten også spilte jeg det. Er 18 i dag der etter ble født 1990.

 

Spillet handlet om orker også andre raser. Tror egentlig det bare var to raser.

 

Husker at spillet var litt mørkt, husker det var blå terreng med mye rart rundt også videre. Spillet gikk ikke på rund gang.

 

Tror du kunne være mennesker også. Husker at spillet var med en k-komputer CD som jeg har hivd for lenge siden. Angrer på det.

 

Vis noen tror de veit det bare link. Bryr meg ikke om dere tar feil. Hjelp er hjelp uansett :)

 

Har ikke noe spill, men har dog en liste med RTS spill som kanskje kan hjelpe ;)

Lenke til kommentar

jeg så for noen måneder/halvt år siden en trailer på et spill som skulle komme.

 

var en kar som var "supermann" å kunne bla slå i bakken å da kom det opp "røtter" langt unna (opp av bakken) han ble også omringet av politi og greier, men tror han rømte opp etter en vegg.

 

hvilket spill, og er dette kommet ut.

takker for svar, å beklager lite info.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...